Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

1

joi, 21. martie 2013, 17:37

lanseta energoTeam Ocean pilk

salut,as dori sa imi achizitionez 2 lansete ptr somn.sunt incepator si as dori sa aflu parerea voastra despre aceasta lanseta

EnergoTeam Ocean Pilk 2.70m 200-600g actiune carbon im6

o sa pescuiesc de pe mal in special.ms anticipat

Vecchio

Biban

Răspunsuri: 86

Membru din: 18. martie 2013

Locație: Malul Crişului

Profesia: Inginer

  • Scrie un mesaj privat

2

vineri, 22. martie 2013, 06:38

Nu sunt rele, dar pentru ce vrei să faci şi la banii care-i dai - ia-l pe cel de 3m. Dar dacă vrei un băţ bun ET atunci ia un Power Cat folosit de echipele româneşti şi maghiare la World Catfish Classic, Chiprana, Spania, 2011, 2012 pe Ebru :ochi: .
La tăţi ni-i greu! - da' nu la tăţi la fel! :gandesc:

ovidiu

Știucă

Răspunsuri: 811

Membru din: 24. februarie 2012

Locație: Timişoara/Jud.HD Sîntandrei

  • Scrie un mesaj privat

3

vineri, 22. martie 2013, 07:08

Nu ştiu cum sunt dar ai răbdare să primeşti şi alte păreri, contează mult inelele dacă pui textil şi încă un aspect, într-un fel lucrează beţele de carbon şi în alt fel cele care au şi fibră. Sunt subiecte care tratează aceste lucruri, citeştele şi poate o să-ţi fie de folos.
Salut şi bucuraţi-vă de natură.

Zoran

ADMINISTRATOR

Răspunsuri: 8 041

Membru din: 9. ianuarie 2012

Locație: Rastatt/Germania - Divici+Deta/Romania

  • Scrie un mesaj privat

4

vineri, 22. martie 2013, 09:51

... carbon im6
o sa pescuiesc de pe mal in special.ms anticipat