Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit
  • Autorul acestui subiect este »flaviudrigla«

Răspunsuri: 15

Membru din: 18. aprilie 2020

Locație: CLUJ NAPOCA

  • Scrie un mesaj privat

1

duminică, 19. aprilie 2020, 09:37

sfat alegere lanseta si mulineta

Buna ziua. As dori sa fiu ajutat cu sfaturi pt a cumpara o lanseta si o mulineta pt pescuit stationar la somn. Lanseta as dori sa fie undeva la 2,70-3m si ca pret maxim 250 lei. Nu doresc sa fie rigida. Voi pescui cel mai mult pe ape curgatoare Somes si Mures cu momeli naturale. Mulineta sa aiba un pret maxim 250 lei. Sunt incepator si merg la pescuit maxim de 5-6 ori pe an. Multumesc.

  • Autorul acestui subiect este »flaviudrigla«

Răspunsuri: 15

Membru din: 18. aprilie 2020

Locație: CLUJ NAPOCA

  • Scrie un mesaj privat

2

luni, 20. aprilie 2020, 09:12

Ca lanseta as alge Lansetă WFT Never Crack Big Fish 3m 150-700g imi plac si aceasta dar probabil e putin cam scuta Lanseta Zebco Great White Boat Outshore 2.20m 600gr iar ca si mulineta una dintre MULINETA CORMORAN BIG CAT 5PIF 8000 sau OKUMA LONGBOW XT BAITFEEDER 5500 poate MULINETA JAXON TOP CATFISH CT 8000 aici parca e si mai greu de ales...

ovidiu

Știucă

Răspunsuri: 811

Membru din: 24. februarie 2012

Locație: Timişoara/Jud.HD Sîntandrei

  • Scrie un mesaj privat

3

luni, 20. aprilie 2020, 12:04

Din punctul meu de vedere cea mai buna mulineta raport preț - calitate este aceasta: PENN Slammer 760,
poți scoate cu ea somn de 2 m fără probleme, îți recomand să nu faci concesii în ce privește echipamentul și mai ales mulineta. Lanseta wft Big Fish este foarte buna.
Salut şi bucuraţi-vă de natură.

Răspunsuri: 2 641