Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

1

joi, 28. august 2014, 18:32

O intalnire pentru pescuit la clonc in zona Tulcea in luna septembrie ? O locatie ? O perioada ?

Daca exista interesati ptr o intalnire la Dunare in zona Tulcea, va rog sa va treceti parerile aici in subiect si cine are chef sa vina si sa participe, este rugat sa se anunte.
Locatia si data exacta o stabilim impreuna, daca sunt amatori. Necesar permis ARBDD si PG in cazul in care locatia o vom stabili pe Chilia.

Nicolai

Oblete

Răspunsuri: 57

Membru din: 5. iunie 2014

Locație: Tulcea

  • Scrie un mesaj privat

2

joi, 28. august 2014, 19:54

Eu sunt amator din toate punctele de vedere.
Daca ma primiti vin.
Doamne ajuta sa se adune destui.

3

joi, 28. august 2014, 20:01

Toata lumea e binevenita. Sa tina vremea si Dunarea cu noi.

Eugen

Știucă

Răspunsuri: 970

Membru din: 4. martie 2012

Locație: Bucuresti

  • Scrie un mesaj privat

4

joi, 28. august 2014, 21:00

Salut, in ceea ce ma priveste am apucat sa organizez in perioada 1-8 octombrie o iesire in grup restrans de o saptamana la Dunare :noroc: , ceva mai aproape de Bucuresti decat Tulcea si, cu parere de rau, nu pot onora invitatia ta. Daca era postata mai din timp, poate as fi reusit sa conving grupul pentru a ne muta in zona Tulcea :ochi: . Pentru noi oricum pescuitul la clonc sau in general la somn, atunci, va reprezenta pana in 20% din timpul alocat :pescuit: . Va doresc o iesire cu capturi marete si distractie la cote maxime.