Numai intr-o reprezentanta poti pati asa ceva. Lipsa de interes si nivel de pregatire 0. Specialitatea lor e "tunul". Ti-au facut masina praf si nu poti sa faci nimic doar traim in Romanica.
![]()
Am primit rezultatul expertizei intocmite de catre expertul contabil desemnat de instanta, pentru lipsa de folosinta din 2009 pana in prezent, bineinteles si pana la finalizarea procesului, la care trebuie sa se adauge si penalitatile calculate dupa legea din 2011 privind asiguratorii care nu platesc la timp daunele! Rezultatul expertizei este ca a fost calculata o valoare pornind de la pretul pietei pentru inchirierea unui Logan MCV similar pentru perioada respectiva(pe scurt, sotia parcase masina in octombrie 2009 pe un trotuar lat de peste 5,5 m, intre 2 copaci, pe marginea bordurii, aliniat cu bordura, iar problema a fost ca un conducator auto si-ar fi luat un mar de jos din dreapta si s-a urcat cu masina pe trotuar, lovind Logan-ul meu, pe care mi l-a mai "bagat" si in copac. Au semnat formularul de constatare amiabila, dupa care, dupa doua saptamani suna reprezentantul ASIROM si ne spune ca daca ar fi mers la Politie, ar fi dat despagubirile totale, dar asa, prin constatare amiabila, dupa nu stiu ce protocol intern cu CSA, este culpa comuna, pentru ca stationarea pe trotuar nu ar fi regulamentara, drept pentru care dau numai 50% din dauna. Bineinteles ca am "luat foc", mai ales ca dupa Codul Rutier si dupa legislatia in vigoare - fara sa mai spun ca nu ma intereseaza niciun presupus protocol intern, care nici nu prevede asa ceva, si, mai ales, nu apare pe formularul de constatare amiabila - daca parchezi pe un trotuar, trebuie sa ramana pentru pietoni 1,5 m, ori in cazul meu ramaneau de peste 2 ori mai mult, nu exista nicio semnalizare rutiera sau restrictie de care sa se poata lega cineva, nici vreo cale de acces, poarta sau nimic care sa poata fi invocat ca motiv pentru aceasta magarie/"furaciune" si asa am ajuns in instanta, acum sunt inca la fond), lucru care nu s-a facut si pentru cazul cu MHS BMW, se pare ca instanta judeca dupa proceduri si cu masuri diferite!
Acum, DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU O INFORMATIE, CU UN CONTACT, SAU PERSOANA DE CONTACT de la firma mama, producatorul in sine, din Germania, BMW, cu care sa iau legatura, dupa cum mi-a spus avocatul pe 06.06.2014, pentru termenul din 12.06.2014, sa incerc sa aflu orice informatie m-ar putea ajuta in legatura cu pierderea garantiei din vina service-ului, care mi-a "consumat" mai mult de jumatate din perioada de garantie, pentru faptul ca m-au tot "prostit" cu masina de schimb, pentru care trebuie sa existe niste norme interne, dupa care, daca reparatie depaseste o anumita perioada, trebuie sa asigure masina de schimb(au tot "scaldat-o", ba ca era nu stiu ce simpozion si aveau masinile de schimb ocupate, ba ca nu stiu ce ma inventau, cand, de fapt, le folosesc chiar ei, cum le schimba directorul Stemate Catalin), si pentru orice altceva as mai putea afla! Cu multumiri anticipate, astept un raspuns si orice sfat este binevenit!
Am primit rezultatul expertizei intocmite de catre expertul contabil desemnat de instanta, pentru lipsa de folosinta din 2009 pana in prezent, bineinteles si pana la finalizarea procesului, la care trebuie sa se adauge si penalitatile calculate dupa legea din 2011 privind asiguratorii care nu platesc la timp daunele! Rezultatul expertizei este ca a fost calculata o valoare pornind de la pretul pietei pentru inchirierea unui Logan MCV similar pentru perioada respectiva(pe scurt, sotia parcase masina in octombrie 2009 pe un trotuar lat de peste 5,5 m, intre 2 copaci, pe marginea bordurii, aliniat cu bordura, iar problema a fost ca un conducator auto si-ar fi luat un mar de jos din dreapta si s-a urcat cu masina pe trotuar, lovind Logan-ul meu, pe care mi l-a mai "bagat" si in copac. Au semnat formularul de constatare amiabila, dupa care, dupa doua saptamani suna reprezentantul ASIROM si ne spune ca daca ar fi mers la Politie, ar fi dat despagubirile totale, dar asa, prin constatare amiabila, dupa nu stiu ce protocol intern cu CSA, este culpa comuna, pentru ca stationarea pe trotuar nu ar fi regulamentara, drept pentru care dau numai 50% din dauna. Bineinteles ca am "luat foc", mai ales ca dupa Codul Rutier si dupa legislatia in vigoare - fara sa mai spun ca nu ma intereseaza niciun presupus protocol intern, care nici nu prevede asa ceva, si, mai ales, nu apare pe formularul de constatare amiabila - daca parchezi pe un trotuar, trebuie sa ramana pentru pietoni 1,5 m, ori in cazul meu ramaneau de peste 2 ori mai mult, nu exista nicio semnalizare rutiera sau restrictie de care sa se poata lega cineva, nici vreo cale de acces, poarta sau nimic care sa poata fi invocat ca motiv pentru aceasta magarie/"furaciune" si asa am ajuns in instanta, acum sunt inca la fond), lucru care nu s-a facut si pentru cazul cu MHS BMW, se pare ca instanta judeca dupa proceduri si cu masuri diferite!
Acum, DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU O INFORMATIE, CU UN CONTACT, SAU PERSOANA DE CONTACT de la firma mama, producatorul in sine, din Germania, BMW, cu care sa iau legatura, dupa cum mi-a spus avocatul pe 06.06.2014, pentru termenul din 12.06.2014, sa incerc sa aflu orice informatie m-ar putea ajuta in legatura cu pierderea garantiei din vina service-ului, care mi-a "consumat" mai mult de jumatate din perioada de garantie, pentru faptul ca m-au tot "prostit" cu masina de schimb, pentru care trebuie sa existe niste norme interne, dupa care, daca reparatie depaseste o anumita perioada, trebuie sa asigure masina de schimb(au tot "scaldat-o", ba ca era nu stiu ce simpozion si aveau masinile de schimb ocupate, ba ca nu stiu ce ma inventau, cand, de fapt, le folosesc chiar ei, cum le schimba directorul Stemate Catalin), si pentru orice altceva as mai putea afla! Cu multumiri anticipate, astept un raspuns si orice sfat este binevenit!
O problema asemănătoare am avut si eu cu o Kia Sorento avand directia defecta ,tragea dreapta efectiv ma scotea dupa sosea in 200 m dupa nenumarate verficari si ajustari la dferite service IN C-ta., incepand cu Kia si terminand cu Mercedes rezultatu a fost negativ. Suparat intr-o seara ca mai aveam doar 3 luni din garantie si expira am trimis un email la Kia in Coreea si i-am amenintat cu mediatizarea problemei in presa si tv. cat si o posibilitatea de a actiona in instanta. Rezultatul a fost foarte ferm fiind sunat in cateva ore de directorul reprezentantei Kia Romania din Buc.care mi-a asigurat masina de schimb din aceeași categorie ,masina mea fiind ridicata pe platforma si transportata la un service in Buc. unde sa si rezolvat problema in doar 3 zile inclus transportul c-ta- buc si invers.
Deci fara doar si poate trebuie sa trimiți un email la firma mama in Germania ,datele de contact ar trebui sa fi pe pagina web a respectivei marci auto.(la kia pagina web era si varianta de limba engleza).
Succes!
![]()
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH