Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit
  • Autorul acestui subiect este »Walter Fleischer«

Răspunsuri: 11

Membru din: 12. decembrie 2012

Locație: Uffenheim/Germany

  • Scrie un mesaj privat

1

marți, 9. iulie 2013, 21:37

Donau Oktober fischen

Hallo,

Ich will im Okt für 14tage an die Donau zum fischen mit eigenem Boot.

Ich hab mir jetzt mal die Gegend zwischen Cetate bis Russe zum Ziel gesetzt. Kommt vielleicht jemand aus der Gegend? Können auch gerne paar Tage zusammen fischen.

In Corabia ist das Hotel Sucidava direkt an Donau mit den hab Ich schon tel. und dort könnte Ich mein Trailer und Auto stehen lassen.

Jetzt hab Ich ein paar Fragen.
Welche Karten für fischen und fürs Boot brauche Ich? Kann Ich die dann vor Ort schnell bekommen oder muss Ich jetzt schon die beantragen?
Kann Ich Nachts vom im Ufernähe Verankerten Boot in Ruhe fischen. Oder könnte des Ärger mit Grenzpolizei geben?
Gibts dort Naturschztgebiet etc. worauf Ich achten muss'?
Wie ist dort die durchschnittliche Tiefe/Struktur etc.

Ich bin für Alle Infos Dankbar.

Gruß Walter

Zoran

ADMINISTRATOR

Răspunsuri: 8 041

Membru din: 9. ianuarie 2012

Locație: Rastatt/Germania - Divici+Deta/Romania

  • Scrie un mesaj privat

2

miercuri, 10. iulie 2013, 12:09

Si aici traducerea, la care puteti raspunde in lb romana
--------------------------------------------------------------------------------
Salut,
As vreasa vin in octombrie la Dunare la pescuit cu barca personala, pt o perioada de 14 zile.

Ca tinta am luat portiunea de Dunare intre Cetate si Russe. Este cineva care locuieste in zona? Poate putem sa si pescuim citeva zile impreuna.

In Corabia este hotelul Sucidava direct la Dunare, acolo am telefonat deja si as putea sa-mi las acolo barca si remorca.

Acuma as mai avea citeva intrebari:
- Ce permise de pescuit am nevoie, ca sa pot pescui cu barca pe Dunare? Pot sa primesc actele pe loc sau e nevoie sa le trimit inainte, daca trebuie asteptat mult?
- Pot sa pescuiesc noaptea din barca in liniste, ancorat in apropierea malului, sau primesc necaz cu politia de frontiera?
- Exista in zona portiuni de rezervatie naturala la care trebuie sa am grija, sa le ocolesc?
- Cum este structura fundului in acea zona, care este adancimea medie, samd..?

Orice informatie mi-ar fi folositoare, va multumesc in avans.

Salut, Walter
Pescuiește legal, și NU bracona!
C&R, un alt mod de a "savura" peștele...


www.pescuit-la-somn.com

cornel.s

Șalău

Răspunsuri: 427

Membru din: 19. iunie 2013

Locație: Bucuresti

Profesia: policalificat

  • Scrie un mesaj privat

3

miercuri, 10. iulie 2013, 12:52

Normalerweise habe ich ein bisschen Urlaub im Oktober. Ich werde versuchen, für sich selbst herausfinden, was Sie interessiert sind, so dass ich alle Ihre Fragen im Voraus beantworten werde.
Probleme sollte nicht aus jeder Sicht.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Adi

Șalău

Răspunsuri: 378

Membru din: 14. iulie 2012

Locație: Stuttgart

  • Scrie un mesaj privat

4

joi, 11. iulie 2013, 15:01

Hallo,

Ich will im Okt für 14tage an die Donau zum fischen mit eigenem Boot.

Ich hab mir jetzt mal die Gegend zwischen Cetate bis Russe zum Ziel gesetzt. Kommt vielleicht jemand aus der Gegend? Können auch gerne paar Tage zusammen fischen.

In Corabia ist das Hotel Sucidava direkt an Donau mit den hab Ich schon tel. und dort könnte Ich mein Trailer und Auto stehen lassen.

Jetzt hab Ich ein paar Fragen.
Welche Karten für fischen und fürs Boot brauche Ich? Kann Ich die dann vor Ort schnell bekommen oder muss Ich jetzt schon die beantragen?
Kann Ich Nachts vom im Ufernähe Verankerten Boot in Ruhe fischen. Oder könnte des Ärger mit Grenzpolizei geben?
Gibts dort Naturschztgebiet etc. worauf Ich achten muss'?
Wie ist dort die durchschnittliche Tiefe/Struktur etc.

Ich bin für Alle Infos Dankbar.

Gruß Walter


Hallo Walter,

Oktober ist ein Supermonat zum fischen an die Donau, als Problem sehe ich jetzt auf Anhib den Fischereischein, in Rumänien funktioniert es so:

man hat ein gültigen Fischereischein, das heisst ein Staatlichen-Fischereischein , den man an die zuständige Grenzpolizei-Behörde vorzeigen muss und bekommt problemlos die Genehmigung (ein Stempel)
für einen bestimmten Grenzabschnitt.Üblicherweise hat man zwei oder drei Stempeln für jeweils zwei oder drei Landkreise die , die Donau als Grenze zu Serbien bzw. Bulgarien haben.
Leider kann ich dir nicht sagen wie es als Ausländischengast aussieht.
Kennt Du niemand in Ru ?
Aus dem Boot ist es problemlos zu fischen, muss aber genau wissen wo dich gerade befindest , eine Grenzüberschreitung auf die Donau insbesondere bei den Serben ist nich empfehlenswert..
Auf jeden Fall nicht aleine campieren ! Über Nacht alles wertvolles abschiessen.
Das Boot muss an der Grenzpolizei angemeldet werden.
Auch wenn man dir zusichert dass alles kein Problem sei, den gesunden Menscheverstand bitte nicht abschalten ..
Die Gegend die Du rausgesuchst hast ist mir unbekannt , (nur aus Google ..) ist aber noch wild und schön

Asociatia Judeteana a Vanatorilor si Pescarilor Sportivi Dolj


Str. Vasile Conta, bl. U1, Craiova
Judetul Dolj
Telefon: 0251-412388
Fax: 0242-417002

die ausgwählte Strecke verläuft über 3 Landkreise, dass heisst, man benötigt 3 Stempeln in sein Fischereischein! (da reichen 3 Monate gerade so, zum richtig fischen..)
Cetate gehört zu Landkreis Dolj, deswegen hier die Anschrift.
Versuch als erstes den Fischereischein zu erwerben, das ist das wichtigste..

:ciao:

  • Autorul acestui subiect este »Walter Fleischer«

Răspunsuri: 11

Membru din: 12. decembrie 2012

Locație: Uffenheim/Germany

  • Scrie un mesaj privat

5

joi, 11. iulie 2013, 17:35

Ok Danke schonmal, dann muss Ich mal schauen wie Ich des hinkriege...

Ich kenn noch paar Leute in Rum die sind aber alle weit weg von Donau.

Wenn vielleicht jemand aus der Gegend kommt müsst der doch den Schein holen können, wenn Ich Ihm eine Kopie von meinem Personalausweiß schicke?

Zoran

ADMINISTRATOR

Răspunsuri: 8 041

Membru din: 9. ianuarie 2012

Locație: Rastatt/Germania - Divici+Deta/Romania

  • Scrie un mesaj privat

6

joi, 11. iulie 2013, 17:39

Ja, so is' es, aber auch ein Passfoto benötigen die.
Pescuiește legal, și NU bracona!
C&R, un alt mod de a "savura" peștele...


www.pescuit-la-somn.com

Răspunsuri: 244

Membru din: 26. decembrie 2013

Locație: Karlsruhe / Germania

Profesia: Techniker

  • Scrie un mesaj privat

7

joi, 2. ianuarie 2014, 15:23

Donau 2013

Servus Walter, hier Mishu bei Karlsruhe, wie war's an der Donau ? Gibt es eine kleine Reportage ? bin neu hier, hab's eventuell verpasst. Gruß und ein Gutes Neues jahr 2014

mihaigost

Șalău

Răspunsuri: 307

Membru din: 31. iulie 2012

Locație: bucuresti

Profesia: inginer electrician

  • Scrie un mesaj privat

8

joi, 2. ianuarie 2014, 22:59

Trebuie PG si permis de agrement pentru barca de la toate filialele politiei de frontioera din zonele vizate, nu este greu se obtin usor cu actele necesare dar e de umblat.
O formalitate pentru respectarea legii.
Bine ar fi sa faca toti la fel, asa poate s-ar combate mai usor braconajul(OARE)

Răspunsuri: 244

Membru din: 26. decembrie 2013

Locație: Karlsruhe / Germania

Profesia: Techniker

  • Scrie un mesaj privat

9

duminică, 5. ianuarie 2014, 13:30

Trebuie PG si permis de agrement pentru barca de la toate filialele politiei de frontioera din zonele vizate, nu este greu se obtin usor cu actele necesare dar e de umblat.
O formalitate pentru respectarea legii.
Bine ar fi sa faca toti la fel, asa poate s-ar combate mai usor braconajul(OARE)

Trebuie PG si permis de agrement pentru barca de la toate filialele politiei de frontioera din zonele vizate, nu este greu se obtin usor cu actele necesare dar e de umblat.
O formalitate pentru respectarea legii.
Bine ar fi sa faca toti la fel, asa poate s-ar combate mai usor braconajul(OARE)


anno 2014 Eu mä asteptam la un scurt reportaj de la Walter unde descrie aventurile avute... :doaaamne:

  • Autorul acestui subiect este »Walter Fleischer«

Răspunsuri: 11

Membru din: 12. decembrie 2012

Locație: Uffenheim/Germany

  • Scrie un mesaj privat

10

luni, 24. martie 2014, 18:27

Danke für die Informationen
Leider hatte ich letztes Jahr keine zeit an die Donau zu fahren und auch keine zeit für Forum. War heute des erste mal wieder in Forum.
Aber die Donau ist fest in meinem Kopf und irgendwann gibts auch mal einen längeren Trip dahin.
Am 11 April gehts für mich erstmal nach Spanien wo ich als Guide im Welscamp Matarana Home - Angelreisen, Welsangeln im Welscamp Matarrana, Spanien anfange, mal schauen was des wird...freu mich schon

Gruß Walter

Răspunsuri: 244

Membru din: 26. decembrie 2013

Locație: Karlsruhe / Germania

Profesia: Techniker

  • Scrie un mesaj privat

11

luni, 24. martie 2014, 21:15

Servus. mach' Fotos und schreib uns was.... :noroc:

Subiecte asemănătoare