Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

Tuner2000i

Sunt nou și mă prezint!

• Autorul acestui subiect este »Tuner2000i«

Răspunsuri: 2

Locație: Timisoara

• Scrie un mesaj privat

1

01.09.2016, 08:36

Salutari de la timisoara

Salut!
Ma numesc Marius. Sunt inginer IT, locuiesc in timisoara si imi place sa pescuiesc de cand ma stiu. Am fost amator de crap (si inca sunt) dar dupa ce am plecat 6 ani in danemarca am inceput sa imi diversific stilul de pescuit, acolo pescuind mai mult la pastrav. Pescuiesc cel mai mult pe raul Timis, iar cel mai mare somn prins de mine a fost de 3kg. Anul asta am prins doar de 1.5. Tocmai de aceea m-am inscris pe forum, pentru ca stiu ca este somn mare pe timis si vreau sa il gasesc si sa il prind mai usor.

Zoran

ADMINISTRATOR

Răspunsuri: 8 041

Locație: Rastatt/Germania - Divici+Deta/Romania

• Scrie un mesaj privat

2

07.09.2016, 08:28

Salut Marius, bine-ai venit pe forum! :noroc:
Cum te-ai gandit sa il cauti pe Timis, stationar sau spin? :gandesc:
Pescuiește legal, și NU bracona!
C&R, un alt mod de a "savura" peștele...

www.pescuit-la-somn.com

Tuner2000i

Sunt nou și mă prezint!

• Autorul acestui subiect este »Tuner2000i«

Răspunsuri: 2

Locație: Timisoara

• Scrie un mesaj privat

3

07.09.2016, 09:07