Va salut.
Intentionez sa cumpar un motoras de 6 cai in doi timpi, am gasit doua oferte de genul acesta in 1000 de lei...stiu, dubios de ieftin, dar motoarele arata ok iar proprietarii se lauda cu o stare tehnica destul de buna.
Unul din ele am posibilitatea sa il verific, fiind destul de aproape.
Vroiam doar sa va intreb cat de relevanta este proba functionarii intr-un butoi cu apa. Nu ma astept sa fie impecabil...adica o curatare, verificat piese din material plastic sau cauciuc sa nu fie deteriorate, o bujie, o pompa de apa, consumabile de genul acestora nu cred ca ar fi o problema. Ma refer la chestii mai grave, care pot afecta compresia si nu s-ar putea repara
dupa parerea mea si vor mai fii si altele de la colegi.. este sa prinzi de volanta si sa vezi daca nu are joc axial (la palier) am fost vineri cu un vecin la arad sa cumpere un johnson de 25 de cp si cand am luat volanta in mana sa o misc (sus-jos) avea un joc de mai bine de 3 mm ceea ce este aproape de finish..daca nu are joc la vibrochen si porneste ,are compresie ,dai inainte ca plasticurile se curata si restul le faci tu pe parcurs
Va salut.
Intentionez sa cumpar un motoras de 6 cai in doi timpi, am gasit doua oferte de genul acesta in 1000 de lei...stiu, dubios de ieftin
Vroiam doar sa va intreb cat de relevanta este proba functionarii intr-un butoi cu apa. Nu ma astept sa fie impecabil...
motorul se verifica pe barca, nu in butoi!
1. vezi functionalitatea: il pornesti si opresti de 20 de ori sa vezi dk se inneaca, etc, mergi cu el in mars la forta maxima macar vreo 30 min sa vezi dk cedeaza ceva
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH






