Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

evergreen

Erleuchteter

  • »evergreen« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 2 642

Registrierungsdatum: 24. Februar 2012

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

1

Mittwoch, 28. Mai 2014, 00:56

Service, sau REMAT?

Dupa cum spuneam si in alt topic, feriti-va de service-urile auto de genul MHS BMW, service-uri de reprezentanta, cu "prestanta", cu "show-room", cu "sticla" multa, si cu pretentii mai "ceva" decat in "Beverly Hills", dar cu servicii diametral opuse din punct de vedere al compententei, corectitudinii, promptitudinii, calitatii, seriozitatii, relatiei cu clientii...in rest, puteti completa, fiecare, cu parerile personale!
Am deschis acest topic, desi unii dintre voi v-ati mai "lovit" de aceste "piedic", insa nu cred ca ati ajuns la nivelul la care m-au "impins" pe mine! Am avut avarii de complexitate sub medie pe partea dreapta-fata, pentru care am avut masina retinuta 11 luni si 3 saptamani "in cap", neintrerupt, de la data intrarii cu proces verbal in service, pana la data iesirii cu proces verbal de la ei, cu precizarea ca nu au avut nicio problema cu asiguratorul(Allianz) in ce priveste plata! Dupa ce am luat masina de la ei, am descoperit pana si dupa aproape 5 ani probleme cauzate de ei sau de care pot fi mai mult decat suspectati, deoarece n-am fost la niciun alt service lana la un moment dat! Ca exemple, cate un prezon furat de la fiecare roata, pete de grund si vopsea pe coltul din stanga de deasupra al haionului, pete de lac pe praguri, priza centrala de aer conditionat cu 2 din 4 cleme rupte, un capac air-bag montant central-stanga "disparut", capac air-bag montant stanga-fata cu doua urme de 1,5-2 mm de surubelnita, diverse improvizatii pe care nu le utilizezi nici la o caruta, cu atat mai putin la un SUV de o anumita valoare si multe altele, ar insemna sa mai scriu cateva pagini pentru a cuprinde tot ce am mai descoperit dupa momentul cand am ridicat masina din service! In alta ordine de idei, dupa ce am luat autoturismuk de acolo, am revenit in mod constant, inca aproape 1 an, pentru a incerca sa remedieze probleme pe care tot ei mi le-au provocat si pe care si le-au asumat! Aceste reveniri episodice, pentru ca am ajuns la un "serial", durau intre 1 zi si 2 saptamani, adunandu-se si asa inca vreo 3 luni si ceva, de retinere a vehiculului in service, in plus fata de cele 11 luni si 3 saptamani initiale! In total, in jur de 1 an si peste 3 luni de "gazduire", pe care, daca-i scadem din perioada de 2 ani de garantie, cum au facut-o scursurile respective, ramai cu peste 8 luni de utilizare propriuzisa! In acest timp am revenit mai ales pentru ca la iesirea din service, desi pana atunci n-am avut niciodata astfel de probleme, in mod aleator imi apareau erorile de bord la directie, 4x4, DSC si inca una, iar volanul ramanea cu axa intr-o pozitie cu 10 pana la 80 de grade stanga sau dreapta fata de pozitia normala, servo-directia functiona greu si multe altele pe care, poate, le detaliez in particular! Un alt semn al "competentei" angajatilor il reprezinta faptul ca abia cannd am ajuns sa-mi schimb cauciucurile la o vulcanizare mi-au spus ca aveam ambele jante de pe spate crapate pe margine/kant in interior, asta dupa ce am insistat la fiecare vizita la MHS si asupra acestei probleme, zgomotul de "oala sparta" pe care il auzeam cu geamul deschis, la care ei au invocat "rularea pe o suprafata improprie", au ridicat-o si pe elevator, dar nedandu-mi voie sa asist, n-au fost in stare sa observe, ce mai, fara comentarii! Alta patanie, tot din perioada in care eram "abonat" la ei, la MHS(unde am mers in continuare pana la proces pentru a nu invoca ulterior ca nu e vina lor, ci si a altora, cum ar fi putut daca as fi mers si in alta parte), am venit pentru aceeasi "eterna" problema, erorile aparute pe bord si "zgomotul de oala", trebuia sa plec la Suceava, in concediu, am adus masina la 11 pm, mi-au zis ca dureaza putin, maxim o ora, apoi pe la ora 16 ma grabesc sa o iau(dupa ce mi-au schimbat planetara dreapta-spate, motivul lor pentru "zgomotul de oala sparta", desi nu trebuia schimbata, dupa cum am vazut dupa aceea, de fapt trebuiau schimbate jantele fisurate, din nefericire, in Romania nu ai ce face cu jante pentru anvelope de 315/35xR20; mai precizez si faptul ca desi pana atuncj nu m-au lasat sa intru, am reusit sa ma apropii suficient de mult incat sa vad cum fortau montarea planetarei si cum bateau cu barosul mai "abitir" decat bati o pana intr-un lemn dur, au "ciocanit-o" pana s-a "strecurat" obligat-fortar la un loc care era presupus al ei, dar, cum s-a dovedit peste cateva ore, nu era), ca sa plec, nu apuc bine sa ies din curtea lor si ma trezesc din nou cu problema, ma intorc, mai astept vreo 3 ore, plec, intr-un final, dar nu am ajuns mai departe de sos. Fundeni si imi explodeaza perna de aer dreapta-spate, era trecut de ora 21, suna dupa platforma, ia masina, du-o inapoi, a doua zi vin dimineata, mi se spune ca dureaza maxim 2 ore, pana la urma pe la ora 15 abia plec si ma intorc din nou cu directia(si nu numai) "bolnava", mai stau vreo 3 ore si reusesc sa plec, pierzand aproape 2 zile de concediu! Trebuie sa verific notitele pentru a-mi aduce aminte ultimele "descoperiri" ale "mostenirii" lasate de MHS BMW Motors Bucuresti!
Pentru a evita astfel de probleme ar fi bine sa ajungeti la service-uri din afara, daca se poate, unde a mai fost cineva si poate sa probeze intr-o oarecare masura seriozitatea si competenta personalului, sau, cu aceeasi precizare, la un service mai mic, care sa fie dotat cu tot ce trebuie din pumct de vedere al tehnologiei, unde sa poti asista la ceea ce se intampla cu proprietatea ta, eventual, sa-ti cumperi si singur piesele, desi cateodata intelegi ca diferenta nu e prea mare in unele cazuri intre pretul total al service-ului cu tot cu piese si manopera fata de pretul manoperei service-ului impreuna cu pretul pieselor atunci cand iti iei singur piesele, depimde dea service la service!
Sfatul meu este ca intr-o situatie similara sa procedati in felul urmator:
1. Cautati imediat sa faceti o expertiza tehnica(are o denumire care imi scapa, pe moment, gen expertiza tehnica asiguratorie) in asa fel incat sa verificati daca se confirma banuielile;
2. Puteti combina - nu stiu cum, exact - expertiza cu o verificare detaliata, la un service sigur, pana la nivel de surub si piulita, spun asta deoarece am auzit de la expertul numit de instanta ca pentru 1.000 lei nu pot avea pretentie la mai mult decat o examinare vizuala utilizand si elevatorul;
3. Pastrati orice bilete, cartele, bonuri, dovezi ale faptui ca nu ati putut folosi bunul personala, pentru a demonstra lipsa de folosinta;
4. Adresati-va instantei si producatorului-fimei respective;
5. Ar fi bine sa aveti si un contract de comodat anterior ajungerii in service; oricum, AVETI GRIJA SA IL AVETI, sper ca intelegeti ce vreau sa spun, principiul "cui pe cui se scoate", sau "sa raspunzi la foc tot cu foc" este cel mai sanatos, echitabil, realist si sigur!
Mai completez lista cu ce-mi mai aduc aminte intre timp!
P.S. In vara trecuta cand am facut o noua revizie, am vazut filtrele de la aerul conditionat cand mi le-a scos mecanicul intr-un service mai mic si mai de Doamne-ajuta si mi-am dat seama ca la Filaret, unde facusem revizia anterioara imi montasera alte filtre decat cele originale, dar ma "taxasera" ca si cand ar fi fost originale, de vreo 4 ori mai scumpe! Asa ca stati langa masina atunci cand umbla cineva in ea, macar va mai "sare in ochi" cate ceva...
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!

Thanathos

Anfänger

Beiträge: 50

Registrierungsdatum: 22. November 2013

Wohnort: Fetesti

  • Nachricht senden

2

Mittwoch, 28. Mai 2014, 10:37

Te compatimesc sincer

:doaaamne: Numai intr-o reprezentanta poti pati asa ceva. Lipsa de interes si nivel de pregatire 0. Specialitatea lor e "tunul". Ti-au facut masina praf si nu poti sa faci nimic doar traim in Romanica. :doarecapu:

evergreen

Erleuchteter

  • »evergreen« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 2 642

Registrierungsdatum: 24. Februar 2012

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

3

Mittwoch, 28. Mai 2014, 17:36

:doaaamne: Numai intr-o reprezentanta poti pati asa ceva. Lipsa de interes si nivel de pregatire 0. Specialitatea lor e "tunul". Ti-au facut masina praf si nu poti sa faci nimic doar traim in Romanica. :doarecapu:

Dupa ce am cheltuit o "caruta" de bani co onorariu, taxe de timbru, expertize, etc, la fond am fost gasit "bun de plata" tot eu, pentru cheltuieli de judecata pentru service in valoare de 1.800 lei, la apel, culmea, egalitate, adica nimeni nu plateste nimic, nimeni nu e vinovat sau victima, sa vede, la recurs! Problema e ca la alt proces, detaliez in alt topic, judecatorul a decis sa-i ceara expertului contabil sa estimeze lipsa de folosinta, lucru pe care sper sa-l folosesc drept precedent, desi in sistemul nostru, mai ales cel "reformat", nu exista practica utilizarii precedentului, astfel, pentru acelasi caz, poti avea 10 hotarari diferite de la 10 judecatori diferiti! Nu-i nimic, sa vedem ce se va intampla, si pot ajunge si la CEDO, desi avem o "poama " trimisa de "tatucul" nostru si acolo, stiti despre ce vorbesc...
P.S. De garantie, care s-a pierdut, mi s-a spus ca nu mai am ce sa fac, nu e vina producatorului! Foarte tare, nu? Am imaginat ipoteza in care ai un accident in a doua zi dupa ce ai cumparat masina, si service-ul o retine timp de 1 an 11 luni 3 saptamani si 6 zile, dupa ce mi-au spus ei inseamna ca se pierde garantia! Deci a durat 6 luni de cand am comandat masina pana sa o primesc, din afara, si a durat de 2,5 ori sa o "repare", plus inca 1 an sa continue "reparatia"! E de Guiness Book!!
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!

evergreen

Erleuchteter

  • »evergreen« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 2 642

Registrierungsdatum: 24. Februar 2012

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

4

Samstag, 7. Juni 2014, 19:21

Am primit rezultatul expertizei intocmite de catre expertul contabil desemnat de instanta, pentru lipsa de folosinta din 2009 pana in prezent, bineinteles si pana la finalizarea procesului, la care trebuie sa se adauge si penalitatile calculate dupa legea din 2011 privind asiguratorii care nu platesc la timp daunele! Rezultatul expertizei este ca a fost calculata o valoare pornind de la pretul pietei pentru inchirierea unui Logan MCV similar pentru perioada respectiva(pe scurt, sotia parcase masina in octombrie 2009 pe un trotuar lat de peste 5,5 m, intre 2 copaci, pe marginea bordurii, aliniat cu bordura, iar problema a fost ca un conducator auto si-ar fi luat un mar de jos din dreapta si s-a urcat cu masina pe trotuar, lovind Logan-ul meu, pe care mi l-a mai "bagat" si in copac. Au semnat formularul de constatare amiabila, dupa care, dupa doua saptamani suna reprezentantul ASIROM si ne spune ca daca ar fi mers la Politie, ar fi dat despagubirile totale, dar asa, prin constatare amiabila, dupa nu stiu ce protocol intern cu CSA, este culpa comuna, pentru ca stationarea pe trotuar nu ar fi regulamentara, drept pentru care dau numai 50% din dauna. Bineinteles ca am "luat foc", mai ales ca dupa Codul Rutier si dupa legislatia in vigoare - fara sa mai spun ca nu ma intereseaza niciun presupus protocol intern, care nici nu prevede asa ceva, si, mai ales, nu apare pe formularul de constatare amiabila - daca parchezi pe un trotuar, trebuie sa ramana pentru pietoni 1,5 m, ori in cazul meu ramaneau de peste 2 ori mai mult, nu exista nicio semnalizare rutiera sau restrictie de care sa se poata lega cineva, nici vreo cale de acces, poarta sau nimic care sa poata fi invocat ca motiv pentru aceasta magarie/"furaciune" si asa am ajuns in instanta, acum sunt inca la fond), lucru care nu s-a facut si pentru cazul cu MHS BMW, se pare ca instanta judeca dupa proceduri si cu masuri diferite!
Acum, DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU O INFORMATIE, CU UN CONTACT, SAU PERSOANA DE CONTACT de la firma mama, producatorul in sine, din Germania, BMW, cu care sa iau legatura, dupa cum mi-a spus avocatul pe 06.06.2014, pentru termenul din 12.06.2014, sa incerc sa aflu orice informatie m-ar putea ajuta in legatura cu pierderea garantiei din vina service-ului, care mi-a "consumat" mai mult de jumatate din perioada de garantie, pentru faptul ca m-au tot "prostit" cu masina de schimb, pentru care trebuie sa existe niste norme interne, dupa care, daca reparatie depaseste o anumita perioada, trebuie sa asigure masina de schimb(au tot "scaldat-o", ba ca era nu stiu ce simpozion si aveau masinile de schimb ocupate, ba ca nu stiu ce ma inventau, cand, de fapt, le folosesc chiar ei, cum le schimba directorul Stemate Catalin), si pentru orice altceva as mai putea afla! Cu multumiri anticipate, astept un raspuns si orice sfat este binevenit!
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!

redfish

Anfänger

Beiträge: 38

Registrierungsdatum: 22. Juni 2012

  • Nachricht senden

5

Sonntag, 8. Juni 2014, 13:07

Am primit rezultatul expertizei intocmite de catre expertul contabil desemnat de instanta, pentru lipsa de folosinta din 2009 pana in prezent, bineinteles si pana la finalizarea procesului, la care trebuie sa se adauge si penalitatile calculate dupa legea din 2011 privind asiguratorii care nu platesc la timp daunele! Rezultatul expertizei este ca a fost calculata o valoare pornind de la pretul pietei pentru inchirierea unui Logan MCV similar pentru perioada respectiva(pe scurt, sotia parcase masina in octombrie 2009 pe un trotuar lat de peste 5,5 m, intre 2 copaci, pe marginea bordurii, aliniat cu bordura, iar problema a fost ca un conducator auto si-ar fi luat un mar de jos din dreapta si s-a urcat cu masina pe trotuar, lovind Logan-ul meu, pe care mi l-a mai "bagat" si in copac. Au semnat formularul de constatare amiabila, dupa care, dupa doua saptamani suna reprezentantul ASIROM si ne spune ca daca ar fi mers la Politie, ar fi dat despagubirile totale, dar asa, prin constatare amiabila, dupa nu stiu ce protocol intern cu CSA, este culpa comuna, pentru ca stationarea pe trotuar nu ar fi regulamentara, drept pentru care dau numai 50% din dauna. Bineinteles ca am "luat foc", mai ales ca dupa Codul Rutier si dupa legislatia in vigoare - fara sa mai spun ca nu ma intereseaza niciun presupus protocol intern, care nici nu prevede asa ceva, si, mai ales, nu apare pe formularul de constatare amiabila - daca parchezi pe un trotuar, trebuie sa ramana pentru pietoni 1,5 m, ori in cazul meu ramaneau de peste 2 ori mai mult, nu exista nicio semnalizare rutiera sau restrictie de care sa se poata lega cineva, nici vreo cale de acces, poarta sau nimic care sa poata fi invocat ca motiv pentru aceasta magarie/"furaciune" si asa am ajuns in instanta, acum sunt inca la fond), lucru care nu s-a facut si pentru cazul cu MHS BMW, se pare ca instanta judeca dupa proceduri si cu masuri diferite!
Acum, DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU O INFORMATIE, CU UN CONTACT, SAU PERSOANA DE CONTACT de la firma mama, producatorul in sine, din Germania, BMW, cu care sa iau legatura, dupa cum mi-a spus avocatul pe 06.06.2014, pentru termenul din 12.06.2014, sa incerc sa aflu orice informatie m-ar putea ajuta in legatura cu pierderea garantiei din vina service-ului, care mi-a "consumat" mai mult de jumatate din perioada de garantie, pentru faptul ca m-au tot "prostit" cu masina de schimb, pentru care trebuie sa existe niste norme interne, dupa care, daca reparatie depaseste o anumita perioada, trebuie sa asigure masina de schimb(au tot "scaldat-o", ba ca era nu stiu ce simpozion si aveau masinile de schimb ocupate, ba ca nu stiu ce ma inventau, cand, de fapt, le folosesc chiar ei, cum le schimba directorul Stemate Catalin), si pentru orice altceva as mai putea afla! Cu multumiri anticipate, astept un raspuns si orice sfat este binevenit!

O problema asemănătoare am avut si eu cu o Kia Sorento avand directia defecta ,tragea dreapta efectiv ma scotea dupa sosea in 200 m dupa nenumarate verficari si ajustari la dferite service IN C-ta., incepand cu Kia si terminand cu Mercedes rezultatu a fost negativ. Suparat intr-o seara ca mai aveam doar 3 luni din garantie si expira am trimis un email la Kia in Coreea si i-am amenintat cu mediatizarea problemei in presa si tv. cat si o posibilitatea de a actiona in instanta. Rezultatul a fost foarte ferm fiind sunat in cateva ore de directorul reprezentantei Kia Romania din Buc.care mi-a asigurat masina de schimb din aceeași categorie ,masina mea fiind ridicata pe platforma si transportata la un service in Buc. unde sa si rezolvat problema in doar 3 zile inclus transportul c-ta- buc si invers.
Deci fara doar si poate trebuie sa trimiți un email la firma mama in Germania ,datele de contact ar trebui sa fi pe pagina web a respectivei marci auto.(la kia pagina web era si varianta de limba engleza).
Succes!
:prieteni:

evergreen

Erleuchteter

  • »evergreen« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 2 642

Registrierungsdatum: 24. Februar 2012

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

6

Sonntag, 8. Juni 2014, 13:24

M
Am primit rezultatul expertizei intocmite de catre expertul contabil desemnat de instanta, pentru lipsa de folosinta din 2009 pana in prezent, bineinteles si pana la finalizarea procesului, la care trebuie sa se adauge si penalitatile calculate dupa legea din 2011 privind asiguratorii care nu platesc la timp daunele! Rezultatul expertizei este ca a fost calculata o valoare pornind de la pretul pietei pentru inchirierea unui Logan MCV similar pentru perioada respectiva(pe scurt, sotia parcase masina in octombrie 2009 pe un trotuar lat de peste 5,5 m, intre 2 copaci, pe marginea bordurii, aliniat cu bordura, iar problema a fost ca un conducator auto si-ar fi luat un mar de jos din dreapta si s-a urcat cu masina pe trotuar, lovind Logan-ul meu, pe care mi l-a mai "bagat" si in copac. Au semnat formularul de constatare amiabila, dupa care, dupa doua saptamani suna reprezentantul ASIROM si ne spune ca daca ar fi mers la Politie, ar fi dat despagubirile totale, dar asa, prin constatare amiabila, dupa nu stiu ce protocol intern cu CSA, este culpa comuna, pentru ca stationarea pe trotuar nu ar fi regulamentara, drept pentru care dau numai 50% din dauna. Bineinteles ca am "luat foc", mai ales ca dupa Codul Rutier si dupa legislatia in vigoare - fara sa mai spun ca nu ma intereseaza niciun presupus protocol intern, care nici nu prevede asa ceva, si, mai ales, nu apare pe formularul de constatare amiabila - daca parchezi pe un trotuar, trebuie sa ramana pentru pietoni 1,5 m, ori in cazul meu ramaneau de peste 2 ori mai mult, nu exista nicio semnalizare rutiera sau restrictie de care sa se poata lega cineva, nici vreo cale de acces, poarta sau nimic care sa poata fi invocat ca motiv pentru aceasta magarie/"furaciune" si asa am ajuns in instanta, acum sunt inca la fond), lucru care nu s-a facut si pentru cazul cu MHS BMW, se pare ca instanta judeca dupa proceduri si cu masuri diferite!
Acum, DACA MA POATE AJUTA CINEVA CU O INFORMATIE, CU UN CONTACT, SAU PERSOANA DE CONTACT de la firma mama, producatorul in sine, din Germania, BMW, cu care sa iau legatura, dupa cum mi-a spus avocatul pe 06.06.2014, pentru termenul din 12.06.2014, sa incerc sa aflu orice informatie m-ar putea ajuta in legatura cu pierderea garantiei din vina service-ului, care mi-a "consumat" mai mult de jumatate din perioada de garantie, pentru faptul ca m-au tot "prostit" cu masina de schimb, pentru care trebuie sa existe niste norme interne, dupa care, daca reparatie depaseste o anumita perioada, trebuie sa asigure masina de schimb(au tot "scaldat-o", ba ca era nu stiu ce simpozion si aveau masinile de schimb ocupate, ba ca nu stiu ce ma inventau, cand, de fapt, le folosesc chiar ei, cum le schimba directorul Stemate Catalin), si pentru orice altceva as mai putea afla! Cu multumiri anticipate, astept un raspuns si orice sfat este binevenit!

O problema asemănătoare am avut si eu cu o Kia Sorento avand directia defecta ,tragea dreapta efectiv ma scotea dupa sosea in 200 m dupa nenumarate verficari si ajustari la dferite service IN C-ta., incepand cu Kia si terminand cu Mercedes rezultatu a fost negativ. Suparat intr-o seara ca mai aveam doar 3 luni din garantie si expira am trimis un email la Kia in Coreea si i-am amenintat cu mediatizarea problemei in presa si tv. cat si o posibilitatea de a actiona in instanta. Rezultatul a fost foarte ferm fiind sunat in cateva ore de directorul reprezentantei Kia Romania din Buc.care mi-a asigurat masina de schimb din aceeași categorie ,masina mea fiind ridicata pe platforma si transportata la un service in Buc. unde sa si rezolvat problema in doar 3 zile inclus transportul c-ta- buc si invers.
Deci fara doar si poate trebuie sa trimiți un email la firma mama in Germania ,datele de contact ar trebui sa fi pe pagina web a respectivei marci auto.(la kia pagina web era si varianta de limba engleza).
Succes!
:prieteni:

Multumesc! :noroc:
P.S. Sper sa gasesc si un contact mai direct, mai aproape de miezul problemei, care sa poata urgenta trimiterea unui raspuns si gasirea unei solutii pentru situatia de fata!
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!

Ähnliche Themen