Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
As fi de acord cu 3 din 4... dupa parerea mea somnii daca nu-s complet orbi oricum is aproape orbi...pentru ca normal sunt interesat de subiect, dar usor lateral v-as invita sa dezvoltam discutia.
Si anume : ce determina atacul somnului in cazul artificialelor ?
vibratie? prezentare? culoare? pulsatie () .
Acest răspuns a fost de 1 ori editat, ultima oară de »informer« (12.07.2012, 22:12)
PS am asa o impresie ca sunt maxim pisalog
ok, ca sa sumarizam, parerea generala e ca elementul vizual tinde la zero![]()
vibratia e clar, o chestie evidenta , dar forma? la wobler nu forma da modul in care evolueaza, impreuna cu lestaj si puncte de prindere ? Adica...tot vibratie ?![]()
@ Zoran : viteza nalucii : adica ..trebuie sa fie mare ( gen avat) sau mica( gen stiuca) ? Sau iarasi e doar o modalitate zglobie pt a declansa un atac ( adica ...nici gen avat, nici gen stiuca ci...gen somn) ?
@ Anem : splash .... chestia asta ma bucura maxim. Practic, asta tine d eprezentare : si cand discutam de atacuri la suprafata: ataca si cei micuti ( <10kg) sau doar torpilele?
Acum trecand din nou la dimensiune .....boblerele si gumele folosite am vazut ca sunt, in mare parte, in zona 10-15 cm . Conditioneaza dimensiunea nalucii si dimensiunea capturii ? .
PS am asa o impresie ca sunt maxim pisalog![]()
![]()
Sări de informațiile utilizatorului
Membru din: 25.04.2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Hai noroc Gigi.Exista o informatie care circula,pe care eu o consider prejudecata..Si anume ca somnul nu vede bine.
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH