Daca maresti sau micsorezi duza martor in diametru ,,TE-AI ARS" , asamblezi pompa o bagi in butoi sa treaca apa peste ea si invarti axul cu bormasina (220v sa aiba putere si cel putin 1500ture , si atentie!)
daca arunca apa cel putin pana la nivelul tau e ok .
In turatii diferite , diferente mari de debit poate da si termostatul (bineinteles daca exista ) , pe asta-l incerci in oala cu apa pe foc , dar atentie : nu-l duci pana la temperatura de fierbere , nu-l scoti din imersie, nu-l racesti brusc !
Daca toate astea sunt ok si diferentele sunt tot mari ai depuneri sau gunoaie prin instalatie , care se plimba , si in acest caz si in cazul infundarii instalatiei se fac urm :
desfaci capul motor de pe cizma , il intorci invers , etansezi evacuarea si admisia (decupezi si lipesti cu silicon niste capace de carton gros ), faci o solutie de 2litri de apa cu ,,PAWERPRO" (solutie pentru curatarea masinilor de spalat! o sare de lamaie industriala si alti detergenti ) o incalzesti la 50-60 grade si incepi sa o torni in sistemul de racire treptat , incepe sa faca spuma si sa intre puternic in reactie cu oxizii de aluminiu si zinc , asta bineinteles deasupra unui vas sa nu pierzi solutia ! , solutia nu ataca componentele din aluminiu , numai oxizii ,termostatul scos si pus capacul !, cand solutia nu mai ,,fierbe " (8-12 ore) intorci capul motor si te minunezi de ce-ti curge din el

, bagi un furtun cu presiune de apa si vezi si atunci ce-ti arunca afara in diferita pozitii!
Banuiesc ca-ti pare multa munca dar merita ! eu la o honda de 40cp stateam numai sa desfund martorul cu sarmulica-n gaura

, acum am mutat martorul spre in sus si zici ca-s cu skijetul !
Atentie la desfacerea si strangerea suruburilor !
Spor!