Dragă oaspete, bine ai venit la: Forum Pescuit la Somn. Dacă cumva ești pt. prima dată pe această pagină, te rog citește tot ce scrie la Ajutor. Acolo îți va fi explicat cum să navighezi prin acest forum. După aceea te poți înregistra pt. a putea folosi toate funcțiunile acestui forum. Folosește formularul de înregistrare Înregistrează-te, pentru a-ți crea un cont de utilizator sau informează-te mai întâi complet și detaliat asupra procesului de înregistrare. Dacă cumva te-ai înregistrat deja, te poți aici autentifica.
Este un rulment mai special cu role cilindrice si fiecare rola are sanfrenat un locas cu "panta" progresiva iar arcul actioneaza o camasa intermediara de plastic care tine rolele impinse in maximul de antirevers (si care nu coincide cu virful de panta) astfel incit la cea mai mica miscare spre inapoi rulmentul se blocheaza. Se unge cu ulei de mecanica fina, am pus la o mulineta si vaselina si tot nu a avut nici o problema. Daca opreste instantaneu dar scapa la solicitare mai mare s-ar putea ca panta sa fie prea abrupta si din cauza asta sa scape, ca un fel de recul dupa care iar prinde si iar recul cu putin mers inapoi.Fenomenul asta apare cand antireversul e uns
Rolele si corpul antireversului trebuie sa fie uscate si degresate
Eu am patit pe pielea mea ca am facut "service-ul" unei mulinete ... curatat uns etc, si ca un taran ce sunt am gresat si antireversul.
Dupa ce m-am informat si io ca tot omu dupa ce treaba era facuta, am aflat ca nu are voie sa apara nici o urma de "unsoare" acolo pt ca scapa
Ati putea incerca sa degresati acolo ... poate poate
E o parere personala, nu neaparat adevar absolut dar la daiwa apar statistic mai multe probleme decat la shimano. Am si eu un caldia cu aceeasi problema. La toate celelalte shimano nu am patit mare lucru, e adevarat nu au nici foarte multe partide, adica nu sunt pescuite intensiv, dar in unele cazuri au si 5 ani mulinetele. Si tot la frig patesc si eu la caldia.
Sări de informațiile utilizatorului
Administrator
Membru din: 25. aprilie 2012
Locație: Giroc
Profesia: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
sau iei un stradic care e recunoscut ca o mulineta BUNA si fiabila, la aceeasi bani?
Poti să nu-l ungi şi frecarea este mult mai mare dar se va uza mult mai repede, blocarea se realizează mai mult prin presare şi mai puţin prin frecare. La bobinare rolele rulează pe inelul central şi freacă pe cămaşa intermediară de plastic şi pe cămaşa exterioară a rulmentului, cea şanfrenată. Normal, se unge cu un ulei sintetic destul de fluid.Nu se unge cu nimic acolo.Eu spal rulmentul ala cu un spray de curatat
franele tocmai ptr.a nu exista urme de grasime.
Nu uita de Duo.... nu se stie niciodata, lui Adi i-a salvat ziua o data
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH