Salut Adi !!! Ma bucur mult sa ne regasim si aici !salut Modigliani,
Cea mai usoara barca pe care-am construit-o are 3,1 x 1,1 x 0,55 cm si cantareste doar 35 kg !
- care este cea mai usoara barca pe care ai construito, care sa confere siguranta si confort? - ma refer la barca de pescuit
Desi este executata din placaj de 8 mm ( lucru care-i confera o robustete iesita din comun ) este o barca extrem de usoara .
Nu este o barca pentru un novice in ale Dunarii sau deltei , insa pentru cel ce mi-a comandat-o este exact ceea ce-a urmarit . In mod special acesta vizand o motorizare cat se poate de mica si transportul pe masina .
Iat-o evoluand impecabil guvernata de un 4 CP in 2 T . Am atins cu ea nu mai putin de 28 km/h . Pur si simplu m-a uluit ! :
Modi's Boat - prototip 3,1 x 1,0 + 4 HP . Probe , "prima apa" . - YouTube
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 22. März 2013
Wohnort: Turda
Beruf: tinichigiu vopsitor auto particular
Bine.da frumoasa barcuta felicitari este f buna pe lacuri sau zone linistite fara maluri pietroase butuci sub apa sau valuri facute de salupele care te depasesc in blana inca ceva ciocanelul de 200 300 grame nu demonstreaza mai nimic cu stima si respect
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Deja sunt in ceata... imi ziceti si mie sa inteleg, care varianta de barca e mai rezistenta la impact, cea din aluminiu sau cea din placaj acoperit cu fibra?
(din ce citesc ba deduc ca-i prima, ba ca-i a doua...)
Nu cred ca poate sa garanteze nimeni care e mai rezistenta la impact(intensitate, unghi,etc, sunt diferite particularitatile momentului de impact).De preferat sa nu afli niciodata.Deja sunt in ceata ... imi ziceti si mie sa inteleg, care varianta de barca e mai rezistenta la impact, cea din aluminiu sau cea din placaj acoperit cu fibra?
(din ce citesc ba deduc ca-i prima, ba ca-i a doua... )
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Cred ca ar fi util sa deschidem un nou topic cu "Barca cu CI vs barca construita artizanal" in sensul ce ne dorim?Barca cu CI, are o carte ID ca la auto, unde se spune ca poate naviga in siguranta pe (de ex Dunare)+multe alte date.Ce este mai important in pescuitul asta decat siguranta?.Citat de la »Zoran«
Dar asta nu are rost
Siguranta pe primul loc dupa aceea distractia incazul meu de aceea si atatea intrebariDa Zoran,M-ai prins again... Citat de la »Zoran«Citat de la »Zoran«Dar asta nu are rostCred ca ar fi util sa deschidem un nou topic cu "Barca cu CI vs barca construita artizanal" in sensul ce ne dorim?Barca cu CI, are o carte ID ca la auto, unde se spune ca poate naviga in siguranta pe (de ex Dunare)+multe alte date.Ce este mai important in pescuitul asta decat siguranta?.Poate cei ce fac astfel de ambarcatiuni artizanale au astfel de omologari(am vazut ca proiecte exista )
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Cred ca ar fi util sa deschidem un nou topic cu "Barca cu CI vs barca construita artizanal" in sensul ce ne dorim?Barca cu CI, are o carte ID ca la auto, unde se spune ca poate naviga in siguranta pe (de ex Dunare)+multe alte date.Ce este mai important in pescuitul asta decat siguranta?.
Domnilor , asa cum am mai spus , se poate discuta pe tema asta la nesfarsit fara sa se poata ajunge la un numitor comun . Fiecare are preferinte justificate , argumentate , logice si firesti .Cred ca ar fi util sa deschidem un nou topic cu "Barca cu CI vs barca construita artizanal" in sensul ce ne dorim?Barca cu CI, are o carte ID ca la auto, unde se spune ca poate naviga in siguranta pe (de ex Dunare)+multe alte date.Ce este mai important in pescuitul asta decat siguranta?.
Poate cei ce fac astfel de ambarcatiuni artizanale au astfel de omologari(am vazut ca proiecte exista )