Rog niste secrete la un motor yamaha 40 cp 4 stroke din 2007..asa, zilele astea merg sa il cumpar si daca poate sa imi spuna cineva pe unde sa il verifici sau ce puncte slabe au motoarele yamaha...
secretul este sa iei motorul si cumparatorul si sa mergi la yamaha sa puna testerul pe el si sa ia compresia!
deasemenea safaci bina si sa iei seria si sa o verifici la politia de frontiera in cazul in care este neinmatriculat in Romania
ultmul lucru este sa te asiguri ca nu este blocat pentru ca Yamaha are un sistem YCOP care iti blocheaza motorul la relanty in cazul in care nu ai telecomanda originala cu toate ca parca a fost introdus sistemul de prin 2009 - dk nu ma insel!
Cam asta este tot!
sau poti merge atunci l aorice alt atelier? La Braila este ICS Nautic, reprezentanta Yamaha.
asa vezi si cate ore are, parametri in care functioneaza motorul, etc
treaba ta ce faci cu banii tai!
sa ai noroc de el si sa iti aduca multe bucurii dk il cumperi................
ii mortal :D nu are nicio zgarietura .nici macar pe cizma sau elice nu ii revopsit ca asa ceva s-ar intelege,
Sall Cristi..am fost chiar la tine in Galati ieri si am luat motorul :::: ii mortal
Sall Cristi..am fost chiar la tine in Galati ieri si am luat motorul :::: ii mortal
Felicitari Darius! Sa ai parte si satisfactii cu el![]()
multumesc frumos cand ne intalnim il udam putin
)
Am o rugaminte la cei care au motoare Yamaha !!!!!Daca au carte de service as vrea si eu o copie va rog frumos contra cost bineinteles
Am o rugaminte la cei care au motoare Yamaha !!!!!Daca au carte de service as vrea si eu o copie va rog frumos contra cost bineinteles
salut,
- daca motorul este pe carburatie in perioada de iernat trebuiesc golite carburatoarele pt ca materialul carburatoarelor face reactie cu benzina si se depun cristale prin toate canalele si jigloarele.
- schimarea uleiului din motor si grup trebuiesc facute anual,inclusiv filtre(recomandat inaintea iernarii).
- la 500 ore de functioanare sau la 5 ani trebuiesc schimbate cureaua de distributie si rola intizatoare.
- ai grija la loviturile imerse ale pintenului de la cizma,in general yamaha foloseste un material foarte casabil la socuri.
am inteles ca are compresia 16(de nou are 18) iar daca este exploatat cu simt de raspundere motorul te tine pana la pensie.![]()
sa-l stapanesti sanatos!
Multumesc de sfaturi pt ca nu ma pricep la 4 timpi am avut un evinrude de 25 2 timpi si am avansat putin ca ma miscam in delta cu 5 la ora incarcat ca un magar si sa nu mai spun de consum :( 110 l in 4 zile cu 2 t....sa stii ca m-am uitat la ulei cu toate ca il voi schimba sa stiu eu ca o i-au de la capat cu toate dar ce vreau sa te intreb ..unde ii rola intinzatoare ca eu nu o vad ?m-am uita dupa ea dar ii direct de pe vibrochen pe axul cu came!! iar uleiul din motor ii ca si cel de mancare de curat.m-am uitat cu lanterna in el la tacheti si parca sunt de inox asa bafta am avut cu el...
.unde ii rola intinzatoare ca eu nu o vad ?m-am uita dupa ea dar ii direct de pe vibrochen pe axul cu came!! iar uleiul din motor ii ca si cel de mancare de curat.m-am uitat cu lanterna in el la tacheti si parca sunt de inox asa bafta am avut cu el...
.unde ii rola intinzatoare ca eu nu o vad ?m-am uita dupa ea dar ii direct de pe vibrochen pe axul cu came!! iar uleiul din motor ii ca si cel de mancare de curat.m-am uitat cu lanterna in el la tacheti si parca sunt de inox asa bafta am avut cu el...
fiind de generatie mai noua probabil ca nu are rola.
nu poti sti ce tip de ulei are in el........................ si pt 2 litri nu as risca.
Ce ulei bagati voi in motoare Yamaha 4 Timpi..? Yamalube sau altele 10-30w 10-40w?
Asa cum v-am spus am luat un yamaha de 40,4timpi ii superb si pana ieri nu l-am pornit in apa(butoi)...Bun.Problema mea este urmatoarea:porneste sfert de cheie mi merge finut dar nu pot sa il accelerez mai mult de un sfert nici in viteza am reusit de vreo 5-6 ori sa il turez si sa il tin turat dar cand il las la relantiu si ii dau gaz da in nas...am schimbat bujii.filtru benzina si de 2 ori benzina de la 2 pecouri si face la fel
am vb cu un mecanic acum seara si a spus ca trebuiesc curatate carburatoarele ca se face nustiu ce depunere si se infunga jigloarele si am sa ma apuc intro zii cat de curand sa mesteresc ...sper sa nu raman cu saibe in plus
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH






