.
Dragii mei azi am ajuns de la dunare (nu am fost cu barca) si acum am intrat in casa ca m-am pus si am desfacut tot ce tine de racirea motorului de sus capacul din stanga de unde iese si martorul si capacul de peste bujii unde este un termostat ca o baterie de ceas..asa dupa cat am gandit eu cred ca termostatul ala ar fii problema s-ar putea sa fie ala defect si sa ramana blocat si sa ii taie curentul spre bobine ..culoarea firului este maroo ca si masa de la bobine..Acum am desfacut si am curatat pe acolo urmeaza maine poimaine sa pun garniturile inapoi si sa vedem ..am sa incerc sa anulez pastila aia de termostat sau ce o fii ca ala citeste cv temperatura(seamana cu termostatul de la expresorul de cafea) si are mufa (papuc).. sper sa fie ala problema ca dupa ce se racea putin o lua iarasi la sfert Foloseste bujiile recomandate de producator! DAca motorul este de generatie foarte veche, atunci pot fi probleme si de la bobina de inductie si sau condensatori sau chiar platine. Eu imi mentin parerea ca de la bujii apare fenomentul.
Pana sa-ti schimbi bujiile, cand face figura asta porneste-l cu acceleratia la blana.
Foloseste bujiile recomandate de producator! DAca motorul este de generatie foarte veche, atunci pot fi probleme si de la bobina de inductie si sau condensatori sau chiar platine. Eu imi mentin parerea ca de la bujii apare fenomentul.
Pana sa-ti schimbi bujiile, cand face figura asta porneste-l cu acceleratia la blana.
Salut. Am si eu asa ceva la motorul meu.Aceeia e o protectie la supratemperatura in caz ca se defecteaza pompa de apa si intradevar opreste mororul.Inseamna ca pompa ta de apa nu mai fnctioneaza in parametrii si motorul merge mai cald decit ar trebui si in momentul cind il opresti creste temperatura peste tempetatura de intrerupete a termostatului.Oricum eu nu as sarii peste el decit pentru o proba si as verifica pompa de apa. Mult succes. Apropo cum e Dunarea? as vrea sa ajung si eu la sfirsitul saptaminii poate semai limpezeste
multumesc de sfat am sa desfac si cisma cu ocazia asta
eu am fost sap asta la berzeasca Cs si era limpede a miscat cv crapul si carasul ps crapu la boabe de porumb uscat... fir intins
maine dimineata vine un electrician sa se uite si el sa vada de ce nu am curent la bujie..garnitura de la carburator ii ok nu este neagra ..
Acest răspuns a fost de 1 ori editat, ultima oară de »mustatza« (18.06.2014, 12:17)
aici gasesti schema electrica
http://www.gommonauti.it/ptopic59254.html
nu dispera pt ca sunt motoare simple si usor de reparat.
problemele sunt la comanda pieselor de schimb care se comand numai in sua si dureaza cca 20 zile pana vin.
demonteaza comanda si vezi sa nu fie oxidat sau defect contactul de siguranta in cazul caderii din barca.
si firul de oprire ..deci nu imi vine sa cred o singura lita atingea alt fir si nu mai primea curent facea scurt pe masa cum mi-a explicat el ..
.....cu multi ani in urma am patit la Dacie fenomenul, tragind de fir sa rupt invelisul si atunci am vazut ca firul de cupru era intrerupt .
.deci nu imi vine sa cred o singura lita atingea alt fir si nu mai primea curent facea scurt pe masa cum mi-a explicat el ..
cel putin sunt linistit acum...
ca sa vezi ce inseamna sa nu fi avut Dacie vreoadata, habar nu ai sa repari motoare de barca![]()
Pentru Software-ul: Burning Board®, dezvoltat de WoltLab® GmbH






