Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

Beiträge: 45

Registrierungsdatum: 8. Dezember 2014

Wohnort: galati

Beruf: particular

  • Nachricht senden

61

Samstag, 27. Februar 2016, 22:02

Verifica compresia motorului.Daca nu mai are compresie nu suge benzina din carburator.
Orice zi ar trebui traita ca si cum ar fi ultima.

Traian1984

Anfänger

Beiträge: 48

Registrierungsdatum: 27. Oktober 2014

Wohnort: Corabia

  • Nachricht senden

62

Sonntag, 28. Februar 2016, 08:01

Traiane pune o pompa ,para de cauciuc,cu supapa de trecere fara retur ,care serveste la amorsarea cu combustibil din rezervor
......pe furtunul dintre rezervor si carburator si fa-i presiune pe circuit :gandesc:

Asa o sa fac. Dar daca el a functionat pana acum fara para de amorsare. Chiar sunt curios.
Verifica compresia motorului.Daca nu mai are compresie nu suge benzina din carburator.

Cum pot verifica compresia? Este posibil asta sa fie buba. Acum 1an am avut probleme cu pompa de apa, nu a mai urcat apa in bloc si l-am calat de 2 ori, neavand martor de apa nu am stiut de ce s-a oprit, apoi cand trageam de sfoara era complet blocat, dupa 10 min si-a revenit si a pornit.
Dupa cum trag de sfoara se pare ca ar avea compresie.
Multumesc pentru raspunsuri :prieteni:

teo pes

Fortgeschrittener

Beiträge: 304

Registrierungsdatum: 11. Februar 2015

Wohnort: buzau

Beruf: pescar normal

  • Nachricht senden

63

Sonntag, 28. Februar 2016, 08:18

La pornirea ,,la rece" : deschizi benzina , acceleratia la maxim , 2-3 sfori , actionezi socul de 2-3 ori dupa care-l lasi tras , revii pe pornire cu acceleratia si sfori pt pornire , asta este valabil daca nu este inecat (deci cu bujiile uscate , daca desfaci bujiile si sunt ude le pui la loc si cu socul inchis acceleratie la maxim pana poneste dupa care-l reglezi din soc ! spor la treaba
Nu cred ca de la prima calare sa-ti fi spart segmentii ! :bravo:
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

Eugen

Profi

Beiträge: 970

Registrierungsdatum: 4. März 2012

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

64

Sonntag, 28. Februar 2016, 11:18

La pornirea ,,la rece" : deschizi benzina , acceleratia la maxim , 2-3 sfori , actionezi socul de 2-3 ori dupa care-l lasi tras , revii pe pornire cu acceleratia si sfori pt pornire , asta este valabil daca nu este inecat (deci cu bujiile uscate , daca desfaci bujiile si sunt ude le pui la loc si cu socul inchis acceleratie la maxim pana poneste dupa care-l reglezi din soc ! spor la treaba
Nu cred ca de la prima calare sa-ti fi spart segmentii ! :bravo:


Asta-i valabil la un motor care se afla in metastaza :ochi:

pa00lsc

Fortgeschrittener

  • »pa00lsc« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 251

Registrierungsdatum: 12. März 2014

Wohnort: Arad

Beruf: Inginer Proiectant

  • Nachricht senden

65

Sonntag, 28. Februar 2016, 11:36

Salutare, am observat ca au fost multi dintre voi care aveti probleme cu pornirea motorului fie la rece fie la cald.
Acum aceeasi problema am si eu, si anume:
- nu porneste la rece decat dupa 15-20 de sfori
- benzina are in carburator, ii vine si benzina din rezervor (am filtru de benzina si este plin)
-bujiile sunt ok
DACA II PUN UN PIC DE BENZINA CU SERINGA IN FATA PE LA CLAPETA DE SOC, PORNESTE IMEDIAT SI NU SE MAI OPRESTE.
Am desfacut carburatorul este curat, cuiul pontou funcioneaza. Am incercat sa umblu un pic ca aer, si nimic.
Nu porneste decat daca ii pun un pic de benzina.
:doaaamne:

Si eu zic ca pompa (para) face toata diferenta. de cand am pus rezevorul extern cu pompa de amorsare parca e alt motor.
Vara trecuta 10 zile in delta a pornit de sute de ori la prima sfoara si l-am "amorsat" in prima zi. Inainte faceam spate ramat la sfoara
Born to fish, forced to work...

teo pes

Fortgeschrittener

Beiträge: 304

Registrierungsdatum: 11. Februar 2015

Wohnort: buzau

Beruf: pescar normal

  • Nachricht senden

66

Sonntag, 28. Februar 2016, 12:59

La pornirea ,,la rece" : deschizi benzina , acceleratia la maxim , 2-3 sfori , actionezi socul de 2-3 ori dupa care-l lasi tras , revii pe pornire cu acceleratia si sfori pt pornire , asta este valabil daca nu este inecat (deci cu bujiile uscate , daca desfaci bujiile si sunt ude le pui la loc si cu socul inchis acceleratie la maxim pana poneste dupa care-l reglezi din soc ! spor la treaba
Nu cred ca de la prima calare sa-ti fi spart segmentii ! :bravo:


Asta-i valabil la un motor care se afla in metastaza :ochi:

DA este posibil ! si eu m-am minunat cand am citit ! americanii astia sunt cam tampiti , dar asa scriau in manualul de utilizare in 91.Ei arata si unde sa pui degetul dau detalii ca la copii de 5-6 ani :doaaamne:
Eu am spart o barca de lemn cand m-am infipt in ea dupa ce porneam cu benzina suflata in carburator , nestiind ca am pe carburatorul de mercury-mariner 25cp pompa de spritz , bineinteles defecta (membrana crapata),am facut repede una de sac de nailon si 3zile a mers !pornea la prima sfoara !
Normal un motor trebuie sa porneasca asa cum l-a facut constructorul (cu rezervor deasupra) prin cadere ! asta daca nu este vo firma de cartier !
Cand un motor in 2T e ,,oala " trage benzina intr-un final la 3-4 sfori dar inunda (nu mai are capacitatea de asi forma si aduce amestecul aer benzina) prin fanta in capul pistonului la timpul 1, dar astea sunt teorii de domeniul trecutului cand ne chinuiam cu veterocuri moscve si vahare :doarecapu:
Apropo!! m- au spart astia cand am vazut cat costa un termostat de mariner de 9,9-15 cp !!pai pt 200 de euroi il incalzesc eu cu lampa !! :zid:
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

Traian1984

Anfänger

Beiträge: 48

Registrierungsdatum: 27. Oktober 2014

Wohnort: Corabia

  • Nachricht senden

67

Montag, 29. Februar 2016, 15:09

Astazi am montat o para de amorsare...... si nimic, nicio diferenta. Nu vrea sa porneasca. Cum i-am pus doua picaturi de benzina pe la clapeta de soc, cum a pornit :doaaamne:

Beiträge: 33

Registrierungsdatum: 24. August 2012

  • Nachricht senden

68

Montag, 29. Februar 2016, 20:22

Am un motor evinrude de 15 Hp in 4 timpi si nu am încărcare baterie. Ma poate ajuta cineva de unde sa încep cu săpăturile ? Multumesc
salut si fir intins

teo pes

Fortgeschrittener

Beiträge: 304

Registrierungsdatum: 11. Februar 2015

Wohnort: buzau

Beruf: pescar normal

  • Nachricht senden

69

Dienstag, 1. März 2016, 04:27

Astazi am montat o para de amorsare...... si nimic, nicio diferenta. Nu vrea sa porneasca. Cum i-am pus doua picaturi de benzina pe la clapeta de soc, cum a pornit :doaaamne:

Astazi am montat o para de amorsare...... si nimic, nicio diferenta. Nu vrea sa porneasca. Cum i-am pus doua picaturi de benzina pe la clapeta de soc, cum a pornit :doaaamne:

Astazi am montat o para de amorsare...... si nimic, nicio diferenta. Nu vrea sa porneasca. Cum i-am pus doua picaturi de benzina pe la clapeta de soc, cum a pornit :doaaamne:

Astazi am montat o para de amorsare...... si nimic, nicio diferenta. Nu vrea sa porneasca. Cum i-am pus doua picaturi de benzina pe la clapeta de soc, cum a pornit :doaaamne:

Astazi am montat o para de amorsare...... si nimic, nicio diferenta. Nu vrea sa porneasca. Cum i-am pus doua picaturi de benzina pe la clapeta de soc, cum a pornit :doaaamne:[/quote

daca motorul dupa ce a pornit este cald si sta la relanti problema nu este uzura , problema este in alimentare ,ai incercat procedura de pornireasa cum ti-am descris-o?
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

teo pes

Fortgeschrittener

Beiträge: 304

Registrierungsdatum: 11. Februar 2015

Wohnort: buzau

Beruf: pescar normal

  • Nachricht senden

70

Dienstag, 1. März 2016, 06:09

Trebuie vazut cate fire-ti ies de sub volanta (acolo este generatorul de curent ), daca merg la ,si ai regulator de tensiune , daca motorul nu a fost prevazut din fabricatie cu iesire de 12v (cea ce nu prea cred) trebuie sa-i montezi tot sistemul !
Pentru o ideie schematica a instalatiei de incarcare te poti orienta pe Boat Parts & Accessories For Your Boat - iboats.com si bineinteles in manualul motorului ..trebuie sa ai bobine sub volanta un modul de aluminiu si mufa ! daca nu elucidezi mai aprofundam !
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

Beiträge: 33

Registrierungsdatum: 24. August 2012

  • Nachricht senden

71

Dienstag, 1. März 2016, 13:48

Teo am fost la motor si mam uitat: de sub volanta ies 5 sau6 fire din care 3 sau 4 fire merg direct la calculator si 2 se duc la un modul de aluminiu si din acel modul pleacă alte 2 fire.am chemat un electrician auto să-mi verifice pina unde imi vine curent sa vad ce piesa e defecta si nu am rezolvat nimica ca nu ieri da seama care fire sunt pt încărcare si citi volți trebuie sa aibă . Într-un fel l-am înțeles ca e meseriaș pe electricu de la auto. Vreau sa merg la băieți ce repara motociclete dar tare mi ca merg degeaba :prieteni:
salut si fir intins

Traian1984

Anfänger

Beiträge: 48

Registrierungsdatum: 27. Oktober 2014

Wohnort: Corabia

  • Nachricht senden

72

Dienstag, 1. März 2016, 16:58

Se pare ca problema era nivelul de benzina din carburator(nivelul de la plutitor)era prea mic, l-am marit si ce sa vezi, a pornit din prima.
Multumesc tuturor pentru informatii.

momaul

Fortgeschrittener

Beiträge: 332

Registrierungsdatum: 29. Dezember 2013

Wohnort: buzau

Beruf: elecronist

  • Nachricht senden

73

Dienstag, 1. März 2016, 19:12

Salut.Laurentiu,daca de sub volanta ai 2 fire care pleaca la o piesa din aluminiu din care mai ies inca 2 fire e clar ca motorul tau are instalatie de incarcare.Daca masori firele care vin de sub volanta trebuie sa ai o rezistenta de cativa ohmi ,daca nu sant inseamna ca ori firele pana la bobina de sub volanta ori bobina sant intrerupte.Firele se ialocuiesc iar bobina se bobineaza foarte usor.Tensiunea care ar trebui sa o masori pe acele fire nu prea poate fi masurata corect cu un aparat obijnuit in cel mai bun caz o sa atate ceva in afara de zero.Tensiunea corecta se masoara pe celelalte fire care pleaca din piesa de aluminiu si care este un fel de regulator de incarcare dar si acolo poti sa masori corect doar daca este pusa un acumulator.Daca atunci cand pornesti motorul tensiunea pe acumulator nu creste cu macar un volt atunci incarcarea nu functioneaza.Nu ai decat doua piese acolo si cateva fire asa ca nu trebuie sa fie prea greu,dar daca ai un aparat de masura si nu te descurci da-mi un mesaj pe privat cu nr de telefon te sun eu si o rezolvam imperuna.

Beiträge: 33

Registrierungsdatum: 24. August 2012

  • Nachricht senden

74

Dienstag, 1. März 2016, 20:22

Multumesc frumos. Astept mîine pe un băiat ce repara scutere si atv sa vedem ce zice si respectivu, voi tine cont de ce mi-ai scris si voi vedea ce zice baiatu. Încă o data va multumesc de sfaturi. :prieteni:
salut si fir intins

Beiträge: 33

Registrierungsdatum: 24. August 2012

  • Nachricht senden

75

Dienstag, 1. März 2016, 23:00

Am uitat sa precizez ca motorul e cu pornire la cheie cu electromotor. Are același principiu de încărcare baterie ca si un motor cu pornire la sfoara? Si curentul ce pleacă de la motor la baterie merge pe aceleași fire ce e legat motorul de baterie pt pornire sau sunt alte fire separate?
salut si fir intins

teo pes

Fortgeschrittener

Beiträge: 304

Registrierungsdatum: 11. Februar 2015

Wohnort: buzau

Beruf: pescar normal

  • Nachricht senden

76

Mittwoch, 2. März 2016, 05:35

in acest caz pe aceleasi conductoare (cel putin eu nu am intalnit altfel) ,dar cum spune momoul trebuie masurat in sarcina ( cu acumulator)pt ca e posibil sa-ti debiteze curent prin impulsuri , bafta si spor la treaba !
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

Beiträge: 33

Registrierungsdatum: 24. August 2012

  • Nachricht senden

77

Mittwoch, 2. März 2016, 21:12

Am găsit buba cu încărcarea e regulatoru de incarcare cu 4 diode. Sper sa găsesc pe original dar daca nu găsesc se potrivesc si alt model de regulator?am vorbit cu cei ce vind piese de motoare de barca si mi-au zis ca pe original nu i-l găsesc sa mi-l aducă. Pe unde ma sfătuiți sa încerc?
salut si fir intins

Costi C

Anfänger

Beiträge: 18

Registrierungsdatum: 2. März 2014

Wohnort: Dolj

  • Nachricht senden

78

Donnerstag, 3. März 2016, 01:05

O problema asemanatoare am si eu la un Mariner Magnum de 25 Hp care la relanti imi indica pe un aparat de masura 13,5 v, iar in turatie maxima 18,2 v. Este normal sa bage atat? Sau poate fi bateria slaba si absoarbe mult curent.Din cauza asta am prajit un HDS5 Gen 2.Si nu stiu daca este de vina regulatorul de tensiune sau altceva.Gresala mea a fost ca il alimentam direct de la acumulatorul cu care porneam motorul.

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »Costi C« (3. März 2016, 01:10)


teo pes

Fortgeschrittener

Beiträge: 304

Registrierungsdatum: 11. Februar 2015

Wohnort: buzau

Beruf: pescar normal

  • Nachricht senden

79

Donnerstag, 3. März 2016, 05:24

se poate asimila un regulator de scuter sau motocicleta , se gasesc la cinezi ,sau in dragon ,preturile sunt derizorii fata de originale ,contin atat puntea da diode cat si regulatorul in sine .
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

momaul

Fortgeschrittener

Beiträge: 332

Registrierungsdatum: 29. Dezember 2013

Wohnort: buzau

Beruf: elecronist

  • Nachricht senden

80

Donnerstag, 3. März 2016, 15:13

Salut.Si eu am 2 motoare indentice mercury de 50hp montate pe barca cu voltmetru original mercury.La turatie maxima daca bateria este incarcata tensiunea ajunge la 16 v ceea ce este cam mult pentru baterie.Cum amandoua motoarele fac la fel am exclus posibilitatea sa fie un defect mai ales ca zona verde a voltmetrului este de la 13vpana la 16,5 v,dupa care trece pe rosu si masoara pana la 18v.Oricum am observat ca daca bateria este mai mica sau este mai veche si nu prea mai ia curent la incarcare motorul incarca mai mult.De aici am dedus ca regulatorul este de fapt un redresor si rolul de stabilizare al tensiunii il are bateria din cauza asta trebuie bine dimensionata bateria cu motorul,mai bine mai mare decat maai mica.Daca de exemplu vrei sa incarci o baterie de 14a pe care o folosesti de regula la sonar aceasta la tensiunea de 14,5 v va cere un curent de 1,4A si cum majoritatea motoarelor au curent de min 6A va creste creste tensiunea pe baterie pana in momentul in care bateria v-a cere 6A ceea ce este distrugator pentru o baterie mica .Daca bateria are de ex100A la tensiunea de 14,5V va cere 10A care este curentul ei nominal de incarcare motorul nu poate sa livreze atit si atunci tensiunea livrata de magnetoul motorului nu va trece de 13v(nu am facut un calcul ,am dat doar un exemplu)