Nu ești autentificat ca membru.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

21

25.03.2015, 19:23

Bine Teo pes ... se rezolva cu atentie.

Răspunsuri: 45

Membru din: 08.12.2014

Locație: galati

Profesia: particular

  • Scrie un mesaj privat

22

25.03.2015, 20:03

Darius luni sunt programat la imatriculare cu barca si dupa asta te ajut si pe tine.Ai rabdare un pic ,nu mar caii cand vor caini.Gufisor o barca care este facuta sa mearga cu motor de 40 hp nu poti sa -i pui motor de 20 pentru ca nu va mai glisa ,nu va mai prinde viteza va merge in regim de deplasament si va consuma mai mult decat ala de 40.
Orice zi ar trebui traita ca si cum ar fi ultima.

23

25.03.2015, 20:07

Am inteles, dar in situatia lui ... poate gaseste o solutie .

teo pes

Șalău

Răspunsuri: 304

Membru din: 11.02.2015

Locație: buzau

Profesia: pescar normal

  • Scrie un mesaj privat

24

26.03.2015, 08:17

Domnu Ionel ! la felul cum ai formulat induci in ,,oroare" , niciodata o ambarcatiune construita dupa ceva calcule nu va glisa numai la motorizarea maxima admisa !

De obicei constructorul specifica motorizarea minima si cea maxima , cea minima de regula este cea care asigura deplasarea la ,,gol" in conditii de economic /viteza , motorizarea maxima este data de suportabilitatea constructiei in contitii de ,,plin" pe economic /viteza .

Deci problema apare la ,,supramotorizare" , si de obicei nu se tine cont ca la barcile mai vechi motorizarea maxima s-a calculat la un raport kg/cp pt motoarele de la acea data aflate pe piata! de regula motoare in 2 t , deci mult mai usoare !

Atentie ca o ,,fibra de sticla " dupa 10 ani pierde considerabil din rezistenta si deci fata de maxim admis se pot scadea pana la 10cp , sau 10-15 kg pe oglinda , daca nu vestele de salvare trebuiesc puse obligatoriu!!! :zambet:
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2:

Răspunsuri: 45

Membru din: 08.12.2014

Locație: galati

Profesia: particular

  • Scrie un mesaj privat

25

04.04.2015, 08:08

Am vazut poze cu barca lui darius si conform teoriei tale ar trebui sa mearga cu un 25 hp dar nu cred ca va merge.Fiecare isi pune pe barca ce motor vrea in functie de buget si ce vrea sa faca cu ea.Am vazut barca cu motor de 115 care consuma 12 si barca cu motor de 40 care consuma 15.Fibra, intadevar, imbatraneste si nu mai are elasticitate dar cine vrea sa isi puna motor puternic va trebui sa intareasca oglinda.Problema cea mai mare apare cand lemnul sau tego ce se afla in oblinda putrezeste.Vestele prin lege nu ar trebui sa lipseasca din barca,eu personal merg cu cheia de siguranta a motorului legata de mana.
Orice zi ar trebui traita ca si cum ar fi ultima.

teo pes

Șalău

Răspunsuri: 304

Membru din: 11.02.2015

Locație: buzau

Profesia: pescar normal

  • Scrie un mesaj privat

26

04.04.2015, 17:07

Da ! ai perfecta dreptate in ce spui vizavi de consum !, eu ma refeream la ,,iesirea in glisaj" , nici eu nu as merge altfel in ,, apele voastre " ma refer la Braila -Galati ! ce ,,figuranti " am vazut acolo normal ca-ti pui siguranta de mana ...tu pleci la pescuit linistit si nu stii de unde se suie ,,diliul "pe tine ! dar poate scapati si voi de ei ca zic astia ca incep monitorizarea prin drone a dunarii !
Apropo de fibra lemnoasa din oglinda ... si pe mine ma ingrijoreaza cateodata ! dar sincer solutia implica atata manopera ca ma sperie sa o mai fac si pe asta ! Am degajat dublul fund , l-am refacut , am intervenit si pe coca unde a fost nevoie dar de oglinda parca ...nu mai am kef!!! dar sunt constient ca o sa trebuieasca sa o fac !
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!! :bucuros2: