Nu e chiar asa de rau... daca sunt zeci sau citeva sute de produse defecte la citeva sute de mii de vanzari, acestea se schimba complet cu una noua. Dispar costurile de reparaturi, dispar transporturi inutile, protocoale si mai stiu eu ce altceva, si cel mai ok este timpul de asteptare dupa un produs reparat, care dispare si acesta.
Am trimis de ex o mulineta mai "exotica" la reparat in garantie, si am stat fara mulineta aprox 5 saptamani. Dupa care s-a defectat din nou aceasi chestie, probabil ca prima data au inlatuart defectul, dar nu si cauza. Asa ca am mai stat inca odata 4 sapt fara acea mulineta.
In chimb, la Penn primesti imediat alta la schimb.
Si acuma daca stam sa analizam...

...care varianta este mai ok ptr client?
Cam asa se intampla si la Hummi, am trimis de ex pina acuma 2 buc la reparat la Hummi EU, au ajuns in USA pe masa de operatie, dupa care una abia dupa 8 sapt pe drumuri, a ajuns din nou la posesor.