Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

adrian nazarcu

Fortgeschrittener

  • »adrian nazarcu« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 396

Registrierungsdatum: 24. Juni 2012

Wohnort: bucuresti

Beruf: economist

  • Nachricht senden

1

Donnerstag, 15. August 2013, 07:58

la multi ani Evergreen

:lamultiani: cu sanatate,fericire si impliniri.

Ediseu

Profi

Beiträge: 695

Registrierungsdatum: 21. Juli 2012

Wohnort: London

  • Nachricht senden

2

Donnerstag, 15. August 2013, 08:07

Multa sanatate, si tot ce-ti doresti pe plan personal. :pescuit: :pescuit:

:lamultiani:

Beiträge: 624

Registrierungsdatum: 27. Februar 2013

Wohnort: Galati

  • Nachricht senden

3

Donnerstag, 15. August 2013, 08:36

Multa sanatate, si tot ce-ti doresti . :lamultiani2:

Adrian S

Fortgeschrittener

Beiträge: 220

Registrierungsdatum: 25. Juli 2012

Wohnort: SEBES-ALBA

  • Nachricht senden

4

Donnerstag, 15. August 2013, 08:53

La multi ani cu sanatate ! :noroc: :lamultiani2:

5

Donnerstag, 15. August 2013, 08:56

:lamultiani: sanatate si fire intinse
:noroc:

Feri

Fortgeschrittener

Beiträge: 348

Registrierungsdatum: 4. März 2013

Wohnort: Cluj-Napoca

Beruf: administrator

  • Nachricht senden

6

Donnerstag, 15. August 2013, 09:52

La Mulţi Ani cu sănătate, fericire şi multe fire întinse !
:lamultiani2:

mane81

Profi

Beiträge: 1 433

Registrierungsdatum: 15. April 2012

Wohnort: Romania Rm Valcea-Italia Modena

  • Nachricht senden

7

Donnerstag, 15. August 2013, 10:17

La multi ani si fire intinse la pescuit. :lamultiani:

sorryy24

Schüler

Beiträge: 118

Registrierungsdatum: 6. August 2012

Wohnort: Timisoara

Beruf: Tehnician

  • Nachricht senden

8

Donnerstag, 15. August 2013, 17:53

:cadou: La multi ani!!!! :lamultiani:

morar marius

Fortgeschrittener

Beiträge: 204

Registrierungsdatum: 27. März 2013

Wohnort: Sebes -Alba

Beruf: maistru Electro-mecanic

  • Nachricht senden

9

Freitag, 16. August 2013, 22:25

La multi ani!!!cu sanatate :lamultiani: :lamultiani2:

Beiträge: 133

Registrierungsdatum: 14. Februar 2013

Wohnort: Bucuresti - Onesti

Beruf: Student, liber-profesionist

  • Nachricht senden

10

Freitag, 16. August 2013, 22:48

:lamultiani:
Multa sanatate, fericire si fire intinse!
Always C&R

IonutFishing

LARRY

Profi

Beiträge: 1 334

Registrierungsdatum: 1. März 2012

Wohnort: Galați

  • Nachricht senden

11

Samstag, 17. August 2013, 11:35

La multi ani si fire intinse la pescuit. :lamultiani2:
Prefer să fiu urât pentru ceea ce sunt decât să fiu iubit pentru ceea ce nu sunt.

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

12

Samstag, 17. August 2013, 11:52

La Multi Ani cu sanatate, bucurii si impliniri Boby! :noroc:
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

spricope

Anfänger

Beiträge: 8

Registrierungsdatum: 28. Oktober 2012

Wohnort: Iasi

Beruf: inginer IT

  • Nachricht senden

13

Samstag, 17. August 2013, 16:39

Fir intins si ce mai vrei tu :lamultiani:

evergreen

Erleuchteter

Beiträge: 2 642

Registrierungsdatum: 24. Februar 2012

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

14

Sonntag, 15. September 2013, 06:51

Cu scuzele de rigoare, abia acum am vazut topic-ul, va multumesc si sper sa ne vedem pe malul apei cu toti! :ochi: :noroc: :prieteni: :zambet:
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!

Ähnliche Themen