Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn.
Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert.
Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können.
Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang.
Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.
Salut , sunt Cristi

bine v-am gasit ma numesc Cristi ,sunt din Teleorman si cu ajutorul vostru vreau sa invat pescuitul la clonc
Bine ai venit .
Prefer să fiu urât pentru ceea ce sunt decât să fiu iubit pentru ceea ce nu sunt.
Salut Cristi si bine-ai-venit!
Sunt sigur ca vei reusi sa inveti multe, asa cum au facut si altii aici pe forum. Insa pina incepe sezonul de cloncaneala, asteptam intrebari din partea ta
Bine ai venit Cristi
Salut şi bucuraţi-vă de natură.
bine ai venit
salut
Salut!
Mai bine sa taci si sa lasi impresia ca esti prost, decat sa vorbesti sa spulberi orice indoiala! Inteleptul nu spune ce stie, prostul nu stie ce spune!