Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

Beiträge: 616

Registrierungsdatum: 17. April 2012

Wohnort: sibiu

  • Nachricht senden

41

Freitag, 13. Dezember 2013, 21:58

daca ma uit la clipul asta parca mai iute imi vine sa intreb de ce nu ataca salaul in pescuitul cu gume : :buaaaah:

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

42

Samstag, 14. Dezember 2013, 15:31

lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

43

Samstag, 14. Dezember 2013, 15:52

:buaaaah:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

44

Montag, 16. Juni 2014, 21:47

O intrebare care precis are mai multe raspunsuri, pareri diferite:

De ce ataca salaul la pescuitul cu jig? …si ce se-ntampla cu jig-ul si guma in momentul atacului?
priviti !! cum ataca ...stiuca.....pe sad ....culoare deschisa...contra....culoare inchisa .......test :
..................... :bravo:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

zamfi

Profi

Beiträge: 1 588

Registrierungsdatum: 25. Februar 2012

Wohnort: Pe Mures...

  • Nachricht senden

45

Dienstag, 17. Juni 2014, 06:38

Normal...Apa cristal.Culoare inchisa.
Insa guma...guma aia e o bestie!!! :ochi:

46

Freitag, 20. Juni 2014, 17:43

:zambet:
interesante atacurile, dar mai mult ma mira rapiditatea cu care scuipa momeala

ovidiu.U

Fortgeschrittener

Beiträge: 323

Registrierungsdatum: 6. April 2014

Wohnort: Bucuresti

  • Nachricht senden

47

Freitag, 20. Juni 2014, 19:00

S-ar putea sa fie cam rigid ansamblul care tracteaza nalucile…
Pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

48

Dienstag, 24. Juni 2014, 15:47

interesante atacurile, dar mai mult ma mira rapiditatea cu care scuipa momeala
........ Adi :saluti: !!!! nu intodeauna :ochi:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

49

Dienstag, 24. Juni 2014, 16:49

vreau si eu o camera din asta ca se pare ca trage mai bine stiuca la ea decat la naluca :)