Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.
Am gasit filmuletul asta ce vorbeste despre un cunoscut pescar german Peter Merkel pe Dunare.Uitati-va de la minutul 11:20 Stirile Vest TV Resita 20 Iunie 2013 - YouTube
Oare a prins ceva punctabil?
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Apropo de asta: ma distreaza sa citesc pe alte forumuri cum unii asteapta "sa-si dea drumul" carasul la Dunare, asta in timp ce weekend-ul trecut am vazut un pescar care, folosind un stil absolut regulamentar, intr-un loc dealtfel banal, a prins 36 de bucati de caras intre 300 si 600g (poate unii mai mari, asa am apreciat "ochiometric").Dunarea este o apa grea..
Apropo de asta: ma distreaza sa citesc pe alte forumuri cum unii asteapta "sa-si dea drumull" carasul la Dunare, asta in timp ce weekendul trecut am vazut un pescar care, folosind un stil absolut regulamentar, intr-un loc dealtfel banal, a prins 36 de bucati de caras intre 300 si 600g (poate unii mai mari, asa am apreciat "ochiometric").Dunarea este o apa grea..
Dunarea nu-i nici Nekar, nici Po.
Asa e ! el a recunoscut ca a venit mai mult sa studieze terenul . Si ca in urmatori ani o sa incerce sa prinda somnul cel mare.daca ar fi avut un ghid care a adunat cunostiinte de ani de zile zi-de-zi, sigur ar fi prins mai mult si mai mare.
Peter Merkel este un pescar f f f bun, cu multe capturi notabile

unul fura................ porumbelul !!
.........
altul vine la ............... scarpinat !!!!
nu credeam ca e posibil, somnul asta nu e intreg la cap sau are mult curaj
si unul mai.......... nervos !!!Uauuuuuuuu nu credeam ca e posibil, somnul asta nu e intreg la cap sau are mult curaj
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 11. September 2012
Wohnort: Timisoara
Beruf: Mecanic intretinere si mentenanta
Benutzerinformationen überspringen
Registrierungsdatum: 25. April 2012
Wohnort: Giroc
Beruf: fizician - programator - electronist - "manager" - wtf, complicat
Acolo sigur s-ar practica C&R!!
. River Monsters: Fishing for Mutated Monsters in Contaminated Chernobyl Waters : Video : Animal PlanetNu gasesc intreaga filmare facuta de Jeremy Wade la Cernobil, sa vedeti cati salai sunt in acele ape!...
Acolo sigur s-ar practica C&R!!






