Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

relu

Anfänger

  • »relu« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 18

Registrierungsdatum: 27. Mai 2013

Wohnort: corabia

  • Nachricht senden

1

Montag, 30. September 2013, 13:12

glisarea barci (pozitie motor fata de barca )

Salut .Am o problema cu pozitia motorului fata de barca.barca merge perfect cu 2 persoane ,in momentul in care suntem 3 persoane plus bagaj pe ape adanci nu gliseaza iar cum intru pe ape mici gliseaza.CE trebuie facut ? Unii imi spun ca trebuie ridicat motorul mai sus iaraltiii ca trebuie lasat mai jos . Care este pozitia corecta a motorului ? :doarecapu:

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

2

Montag, 30. September 2013, 13:27

Cizma sa fie perpendiculara pe planul solului in timpul exploatarii. Unghiul de atac se corecteaza functie de modul sau incarcatura de exploatare si asta in permanenta, de la caz la caz si ori de cate ori este necesar. In cazul diferentelor de adancime intra in discutie si factorii de presiune a apei insa cu un unghi reglat cat mai corect nu trebuie sa se simta.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

relu

Anfänger

  • »relu« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 18

Registrierungsdatum: 27. Mai 2013

Wohnort: corabia

  • Nachricht senden

3

Montag, 30. September 2013, 13:41

glisare barca

Multumesc Cornel dar tot nu sunt lamurit .Pala de deasupra elicai trebuie sa fie sub barca ,la nivel cu barca sau mai sus ?

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

4

Montag, 30. September 2013, 13:46

Despre ce fel de "pala" este vorba? Daca te referi la placa anticavitatie ( cea de jur imprejurul cizmei ) care arata ca o aripa, ei bine aia trebuie sa fie undeva la aprox o palma sub barca. Vezi ca motorul e posibil sa aiba doua sau chiar trei. Noi ne referim la prima pe care o vezi cand te uiti de sus spre cizma si tii motorul perpendicular pe sol.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von »cornel.s« (30. September 2013, 13:52)


relu

Anfänger

  • »relu« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 18

Registrierungsdatum: 27. Mai 2013

Wohnort: corabia

  • Nachricht senden

5

Montag, 30. September 2013, 13:51

Deasupra elicai este o parte plata unde daca vrei poti sa pui aripioare de plastic pt un glisaj mai rapid.

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

6

Montag, 30. September 2013, 13:52

.Am o problema cu pozitia motorului fata de barca
Rularea cu barca cu motor cabană la unghiul corect vă economisește timp și bani.
Care este cel mai bun unghi pentru motor barca?
Cele mai multe nave cu un motor exterior au o înclinare de putere sau funcția de ajustare care vă permite să reglați unghiul de motor în apă. Cea mai bună poziție pentru a obține cea mai eficienta de la barca cu motor depinde de cerințele situației.
Poziția neutră
cu motor barca află într-o poziție neutră atunci când elicea este paralel cu partea de sus a apei și arborele motorului este la un unghi de 90 de grade. Această poziție asigură în mod normal funcționarea mai eficientă a motorului și barca în condiții normale.
Barca cu motor aplecat
tăiere, în unghiul de barca cu motor aduce elice mai aproape de barca. Acest lucru se face în mod normal atunci când aveți o sarcină mai mare în barcă și doriți să obțineți barca de funcționare de până la avion mai repede. Ea are efect de a obliga arcul în jos și face, de asemenea, plimbare un pic mai lin în apă brută.
Barca cu motor înclinat în sus
Tunderea-out unghiul motorului mută elice departe de barcă și mai aproape de suprafață. Acest lucru se face în mod normal, pentru a crește viteza și are efect de ridicare arcul. Dacă propunerii este înclinat prea departe barca va începe să sară. Tunderea-out motorul este, de asemenea, face în condiții de mică adâncime de apă pentru a evita lovirea în partea de jos sau obstacole subacvatice.
Cea mai bună poziție pentru motor barca
Poziția optimă depinde de condițiile de lac, și greutatea pe care barca se transportă. Începeți cu motorul ușor înclinat în jos până când veți obține pe avion. Încet tăiați din unghiul prin poziția neutră, până când barca începe să sară. Apoi l tăiați într-un pic de a obține o funcționare eficientă.
- See more at: Boat Motor Positioning | Cottage Tips
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

relu

Anfänger

  • »relu« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 18

Registrierungsdatum: 27. Mai 2013

Wohnort: corabia

  • Nachricht senden

7

Montag, 30. September 2013, 13:54

Eu te intrb de prima de linga elica (ce-a de deasupra elicai)

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

8

Montag, 30. September 2013, 13:55

Am intuit bine ca despre placa anticavitatie ar putea fi vorba. Da, pe ea se monteaza si hidrofolio pentru o stabilizare mai rapida, dar vezi sa nu mai aiba inca una deasupra ei. Deci aceea trebuie sa intre sub punctul inferior al chilei. Mai exact, daca are 2 sub barca trebuie sa intre cea de deasupra celei ce este situata in vecinatatea eliciei.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

9

Montag, 30. September 2013, 14:06

hydrofoil stabilizer , placi anticavitatie , aripioare glisaj stabilizatoare
Poate va ajuta poza :nunteleg:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

relu

Anfänger

  • »relu« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 18

Registrierungsdatum: 27. Mai 2013

Wohnort: corabia

  • Nachricht senden

10

Montag, 30. September 2013, 14:06

Cornel poti sa imi dai un nr de tel pe care sa te sun .

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

11

Montag, 30. September 2013, 14:07

.Am o problema cu pozitia motorului fata de barca
Rularea cu barca cu motor cabană la unghiul corect vă economisește timp și bani.
Care este cel mai bun unghi pentru motor barca?
Cele mai multe nave cu un motor exterior au o înclinare de putere sau funcția de ajustare care vă permite să reglați unghiul de motor în apă. Cea mai bună poziție pentru a obține cea mai eficienta de la barca cu motor depinde de cerințele situației.
Poziția neutră
cu motor barca află într-o poziție neutră atunci când elicea este paralel cu partea de sus a apei și arborele motorului este la un unghi de 90 de grade. Această poziție asigură în mod normal funcționarea mai eficientă a motorului și barca în condiții normale.
Barca cu motor aplecat
tăiere, în unghiul de barca cu motor aduce elice mai aproape de barca. Acest lucru se face în mod normal atunci când aveți o sarcină mai mare în barcă și doriți să obțineți barca de funcționare de până la avion mai repede. Ea are efect de a obliga arcul în jos și face, de asemenea, plimbare un pic mai lin în apă brută.
Barca cu motor înclinat în sus
Tunderea-out unghiul motorului mută elice departe de barcă și mai aproape de suprafață. Acest lucru se face în mod normal, pentru a crește viteza și are efect de ridicare arcul. Dacă propunerii este înclinat prea departe barca va începe să sară. Tunderea-out motorul este, de asemenea, face în condiții de mică adâncime de apă pentru a evita lovirea în partea de jos sau obstacole subacvatice.
Cea mai bună poziție pentru motor barca
Poziția optimă depinde de condițiile de lac, și greutatea pe care barca se transportă. Începeți cu motorul ușor înclinat în jos până când veți obține pe avion. Încet tăiați din unghiul prin poziția neutră, până când barca începe să sară. Apoi l tăiați într-un pic de a obține o funcționare eficientă.
- See more at: Boat Motor Positioning | Cottage Tips

Mai simplu spus. Unghiul motorului se regleaza:
1. NEUTRAL - intr-o pozitie statica obtinand un unghi de 90 de grade la incarcatura obijnuita
2. Se "APROVEAZA" - prin introducerea cizmei mai mult sub barca in situatia in care incarcam barca cu o mai mare greutate, dispusa in special pe prova si ne dorim un deplasament / navigare pe distante lungi. In aceasta situatie trebuie corectat unghiul dupa descarcarea incarcaturii deoarece va intra cu prova sub val cand barca va fi usoara sau veti naviga cu viteze superioare.
3. Se "APUPEAZA" - prin ridicarea cizmei, implicit si-a eliciei catre pelicula apei, in situatia in care navigati in ape mici, pentru a evita pericolele / obstacolele submerse sau a naviga mai usor pe valuri.
Atentie insa ca in situatia asta apare pericolul acvaplanarii si va puteti rasturna usor in situatii de valuri mari si viteze superioare.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

12

Montag, 30. September 2013, 14:16

Mai simplu spus. Unghiul motorului se regleaza:
:ochi:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

13

Montag, 30. September 2013, 14:18

Asta-i in romgleza :).
Da-s bune imaginile. Faci o treaba foarte buna cu colajele astea :bravo: :noroc: .
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Beiträge: 1 579

Registrierungsdatum: 2. Mai 2013

Wohnort: TM

  • Nachricht senden

14

Montag, 30. September 2013, 14:21

Atentie insa ca in situatia asta apare pericolul acvaplanarii si va puteti rasturna usor in situatii de valuri mari si viteze superioare.
:soc:



Corect !! :pauza:
lumea vorbeste,si vorbeste,si vorbeste,iar cind nu mai stie ce sa spuna, INVENTEAZA

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

15

Montag, 30. September 2013, 14:23

Si asta inca nu-i nimic. Sa le vezi cum se intorc de bot de ajung ca zmeul si aterizeaza cu curu-n sus.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Zoran

ADMINISTRATOR

Beiträge: 8 041

Registrierungsdatum: 9. Januar 2012

Wohnort: Rastatt/Germania - Divici+Deta/Romania

  • Nachricht senden

16

Montag, 30. September 2013, 15:17

care arata ca o aripa, ei bine aia trebuie sa fie undeva la aprox o palma sub barca.


La Honda e data distanta notata cu "3" intre 0 si 5 cm:

index.php?page=Attachment&attachmentID=984
Pescuiește legal, și NU bracona!
C&R, un alt mod de a "savura" peștele...


www.pescuit-la-somn.com

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

17

Montag, 30. September 2013, 19:11

Cand ai data si valoarea exacta si mai bine insa trebuie sa verifici. Si tu parca ziceai ca-ti ventileaza.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Octavian

Schüler

Beiträge: 176

Registrierungsdatum: 4. Oktober 2013

Wohnort: Galati

Beruf: medic stomatolog

  • Nachricht senden

18

Freitag, 4. Oktober 2013, 23:51

Conteaza enorm forma barcii.Eu de exemplu am un Starcraft de 4m si 10 care are forma clasica de v boat american,adica partea cea mai lata a barcii e im pupa,deci nu ca la o Laguna 480 care maximul de latime in are spre chesonul din mijloc.In primul rand forma asta conteaza enorm la asezarea persoanelor in barca.Eu pun cea mai mare greutate pe partra mai lata a barcii,adica pe spate si chesonul din mijloc,niciodata pe prova.Mi am dat seama ca cu trimul la pozitia din mijloc,si cu greutatea pusa mai pe spate merg muuuult mai bine decat cu persoana in prova si trimul maxim departat de oglinda barcii.Mentionez ca motorul e de 10 cai.deci nu am cine stie ce putere.

cornel.s

Fortgeschrittener

Beiträge: 427

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Bucuresti

Beruf: policalificat

  • Nachricht senden

19

Samstag, 5. Oktober 2013, 00:03

Acel "maxim de latime" se cheama cuplu maestru. In principiu cam asa e cu formele si asezarea, dar trebuie sa constientizati ca frontul eliciei trebuie sa atace curentii sau fileurile de apa cat mai direct si nu inclinat. E posibil sa fie doar o parere ca functioneaza mai bine. Doar diferenta de asieta se corecteaza, atunci cand barca are o anumita incarcatura. Daca dispersati incarcatura impropriu si reglati trimul ca sa duca e posibil ca acel motor, neraportat corespunzator fiind, sa functioneze tot impropriu. Cizma motorului de regula in mars trebuie sa fie cat mai perpendiculara pe sol.
Restul e folclor ca istorie n-are cum :bucuros:

Octavian

Schüler

Beiträge: 176

Registrierungsdatum: 4. Oktober 2013

Wohnort: Galati

Beruf: medic stomatolog

  • Nachricht senden

20

Samstag, 5. Oktober 2013, 05:17

Eu am luat o babeste, cu 2 prieteni intr un drum mai lung i am schimbat in barca de vreo 20 de ori si cu alte pozitii ale trimului.M a ajutat foarte mult faptul ca am turometru, deci sigur nu este o parere ca merge mai bine.La gps diferenta de viteza era de 2km/h, dar motorul mergea mult mai rotund si cu 1000 de ture mai sus.