Sie sind nicht angemeldet.

Scule și accesorii de pescuit - unul din cele mai mari Shop-uri din Germania! Gutt-Blei (plumbi pentru pescuit) Pescuit la somn pe Ebro - Spania, Po - Italia ... Clonc-uri "perfecte" Hand-Made in Germany (Tilo Andreas)
Sonare, fire textile, mulinete somn... Shop cu accesorii de spinning Excursii pescuit la somn Shop cu accesorii de pescuit

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn. Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

tatuc

Fortgeschrittener

  • »tatuc« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 430

Registrierungsdatum: 27. Mai 2012

Wohnort: TULCEA

  • Nachricht senden

1

Dienstag, 2. Juli 2013, 09:31

La Multi Ani alin popa!!!!!!

Multa sanatate, fericire si noroc, odata cu traditionalul LA MULTI ANI!!!!
:lamultiani2:
:pescuit:

Pescarii stiu cat de periculoasa este marea si cat de infioratoare e furtuna , dar ei nu au considerat vreodata aceste lucruri ca fiind indeajuns pentru a-i face sa ramana la tarm."
Vincent Van Gogh

rooney

Schüler

Beiträge: 139

Registrierungsdatum: 22. April 2012

Wohnort: satu mare

  • Nachricht senden

2

Dienstag, 2. Juli 2013, 09:41

:lamultiani: Aline si multa,multa sanatate si putere de munca.

adrian nazarcu

Fortgeschrittener

Beiträge: 396

Registrierungsdatum: 24. Juni 2012

Wohnort: bucuresti

Beruf: economist

  • Nachricht senden

3

Dienstag, 2. Juli 2013, 10:05

si din partea mea un calduros

:lamultiani:

Feri

Fortgeschrittener

Beiträge: 348

Registrierungsdatum: 4. März 2013

Wohnort: Cluj-Napoca

Beruf: administrator

  • Nachricht senden

4

Dienstag, 2. Juli 2013, 10:28

La Multi Ani cu sanatate, fericire si multe fire intinse cu finalizare !
:lamultiani:

LARRY

Profi

Beiträge: 1 334

Registrierungsdatum: 1. März 2012

Wohnort: Galați

  • Nachricht senden

5

Dienstag, 2. Juli 2013, 12:16

:lamultiani2: Multa sanatate, fericire si noroc. :lamultiani2:
Prefer să fiu urât pentru ceea ce sunt decât să fiu iubit pentru ceea ce nu sunt.

Adrian S

Fortgeschrittener

Beiträge: 220

Registrierungsdatum: 25. Juli 2012

Wohnort: SEBES-ALBA

  • Nachricht senden

6

Dienstag, 2. Juli 2013, 12:32

La multi ani cu sanatate! :noroc: :lamultiani2:

ovidiu

Profi

Beiträge: 811

Registrierungsdatum: 24. Februar 2012

Wohnort: Timişoara/Jud.HD Sîntandrei

  • Nachricht senden

7

Dienstag, 2. Juli 2013, 14:40

La mulţi ani şi multă sănătate Alin.
Salut şi bucuraţi-vă de natură.

silure

Schüler

Beiträge: 91

Registrierungsdatum: 19. Februar 2013

Wohnort: cazanele dunarii

  • Nachricht senden

8

Dienstag, 2. Juli 2013, 15:43

La multi ani! Aline, multa sanatate si tot ce-ti doresti sa se indeplineasca.

dinu55

Schüler

Beiträge: 79

Registrierungsdatum: 28. März 2012

Wohnort: TG-JIU

Beruf: Pensionar

  • Nachricht senden

9

Dienstag, 2. Juli 2013, 16:21

La multi ani :lamultiani: :pescuit: :pescuit: :pescuit: :pescuit: :noroc: :noroc: :noroc: :noroc:

spinning

Anfänger

Beiträge: 38

Registrierungsdatum: 19. Juni 2013

Wohnort: Ploiesti

  • Nachricht senden

10

Dienstag, 2. Juli 2013, 18:03

LA MULTI ANI !!! :lamultiani: Sanatate si drill-uri cat mai multe ! :noroc:
Cand esti mort nu stii ca esti mort, e greu doar pt ceilalti, la fel si cand esti prost...

alin popa

Anfänger

Beiträge: 27

Registrierungsdatum: 10. Juni 2012

Wohnort: Deva

Beruf: pe apa

  • Nachricht senden

11

Donnerstag, 4. Juli 2013, 14:51

Multumesc baieti,va doresc la fel din suflet si voua,fire intinse si sa auzim numai de bine :noroc: :prieteni:

Ediseu

Profi

Beiträge: 695

Registrierungsdatum: 21. Juli 2012

Wohnort: London

  • Nachricht senden

12

Donnerstag, 4. Juli 2013, 15:17

Aline Multa sanatate si multi mustaciosi in dril

:lamultiani:

morar marius

Fortgeschrittener

Beiträge: 204

Registrierungsdatum: 27. März 2013

Wohnort: Sebes -Alba

Beruf: maistru Electro-mecanic

  • Nachricht senden

13

Donnerstag, 4. Juli 2013, 16:17

Alin, Multa sanatate si fir intins :lamultiani:

mark

Schüler

Beiträge: 140

Registrierungsdatum: 13. Mai 2012

Wohnort: Lugoj

Beruf: Inginer

  • Nachricht senden

14

Donnerstag, 4. Juli 2013, 17:52

La multi ani Alin,multa sanatate si fericire. :lamultiani:

Adi

Fortgeschrittener

Beiträge: 378

Registrierungsdatum: 14. Juli 2012

Wohnort: Stuttgart

  • Nachricht senden

15

Donnerstag, 4. Juli 2013, 19:31

La multi ani!

:lamultiani: :lamultiani2: :noroc:

lele

Schüler

Beiträge: 104

Registrierungsdatum: 1. April 2013

Wohnort: Miercurea Ciuc

Beruf: Finisaje in constructii

  • Nachricht senden

16

Donnerstag, 4. Juli 2013, 19:49

La Multi Ani si fir intins :lamultiani: :noroc: :prieteni:
Munca este pentru aia care nu stiu sa pescuiasca...