Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Forum Pescuit la Somn.
Falls dies Ihr erster Besuch auf dieser Seite ist, lesen Sie sich bitte die Hilfe durch. Dort wird Ihnen die Bedienung dieser Seite näher erläutert.
Darüber hinaus sollten Sie sich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können.
Benutzen Sie das Registrierungsformular, um sich zu registrieren oder informieren Sie sich ausführlich über den Registrierungsvorgang.
Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.
La Multi Ani alin popa!!!!!!
Multa sanatate, fericire si noroc, odata cu traditionalul LA MULTI ANI!!!!
Pescarii stiu cat de periculoasa este marea si cat de infioratoare e furtuna , dar ei nu au considerat vreodata aceste lucruri ca fiind indeajuns pentru a-i face sa ramana la tarm."
Vincent Van Gogh

Aline si multa,multa sanatate si putere de munca.
si din partea mea un calduros
La Multi Ani cu sanatate, fericire si multe fire intinse cu finalizare !

Multa sanatate, fericire si noroc.
Prefer să fiu urât pentru ceea ce sunt decât să fiu iubit pentru ceea ce nu sunt.
La multi ani cu sanatate!
La mulţi ani şi multă sănătate Alin.
Salut şi bucuraţi-vă de natură.
La multi ani! Aline, multa sanatate si tot ce-ti doresti sa se indeplineasca.
LA MULTI ANI !!!

Sanatate si drill-uri cat mai multe !
Cand esti mort nu stii ca esti mort, e greu doar pt ceilalti, la fel si cand esti prost...
Multumesc baieti,va doresc la fel din suflet si voua,fire intinse si sa auzim numai de bine
Aline Multa sanatate si multi mustaciosi in dril
Alin, Multa sanatate si fir intins
La multi ani Alin,multa sanatate si fericire.
Munca este pentru aia care nu stiu sa pescuiasca...